MELEKLER ŞEHRİ

angle , angle man , castiel










Melekler şehrinden geldim sana
Önceleri hep izledim seni
Sen benden habersizdin ama
Gözlerin bir meleğe bakıyordu bilmeden
Her an yanındaydım senin
Kanatlarımın altındaydın hiç bilmeden


Melekler şehrinden geldim sana
Sana amansızca aşık olup
İnsan olmaya karar verdim
Neyle savaştığını bile bilmeyen insanlara
Bu melek aklımla sığındım
Kanatlarımı Tanrının huzuruna bırakıp
Ayaklarımla yürüdüm acemice sana

Melekler şehrinden geldim sana
Sana dokunmayı merak edip
Seni hissetmeye geldim
Ölümsüz bir melekken
Seninle ölmeye karar verdim
Seni seviyorum dediğimde
Nefesimi hissedebilmen için geldim


Melekler şehrinden geldim sana
Senin öleceğini bilmeden
Beni tanımış olan bir meleğin
Seni götüreceğini bilmeden
Seni insanca sevmeye geldim
Tanrının seni alacağını söyleselerdi bile
Yine  insan olurdum hiç düşünmeden

6 yorum:

  1. seni insanca sevmeye geldim...
    ne güzel dizeler oyuncakçı adam..
    yüreğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yazmışsınız...
    :)

    Senin öleceğini bilmeden..
    Peki bilse ne değişirdi demekten alıkoyamıyorum kendimi..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında biliyor :) Son kıtasını yayınlamadım :)

      Sil