***

road , tree , agacli yol
-->

HER AŞKI SEN SANARAK YAŞADIM

Aslında çok iyi tanıdığım birine ama hiç karşılaşmadığım , yüzünü , gözlerini , sesini bile duymadığım birine bir mektup yazıyorum şu an , sana yazıyorum bu satırları . Bir gün hayatıma gireceğine inandığım o insana yazıyorum bunu . Bir gün beni bulacağına inandığım insana , bulacağını diyorum çünkü ben aramaktan yoruldum artık . Yoruldum seni her bulduğumu sandığımda kendimle baş başa kalmaktan . Avuçlarımda kalbimi uzatıp onu parçalanmış bir şekilde geri almaktan ve her seferinde kalbimi tamir etmeye çalışmaktan , her seferinde kalbimi tekrar yamamaktan . Yoruldum bana her bakışında gülümseyen ve umut veren bakışların aslında bana bakmadığını , o gözlerin sana ait olmadığını anlamaktan . Yoruldum seni gökkuşağının renklerinde , güneşin ışığında , gecenin karanlığında , seslerin içinde , sessizliğin içinde , kalabalıkta , ıssızda , en yalan gerçeklerde , en gerçek yalanlarda , bir türlü hatırlayamadığım rüyalarda yada dopdolu bir hiçlikte aramaktan .Sen beni arıyor musun bilmiyorum ama arasan iyi edersin . Bu kalp yoruldu artık ve gücünü tekrar ne zaman toplar bilmiyorum . Daha pes etmedim ama artık dilenmeye ihtiyacım var . O yüzden ben dinlenirken sen beni aramaya devam etmelisin
              Nerdesin , şu an ne yapıyorsun , ismin ne , gözlerin ne renk , yoksa saçlarını kısamı kestiriyorsun , kime benziyorsun , kimleri örnek alıyorsun , seninle ne zaman karşılaşacağım , senin içinde şiirler yazacak mıyım ? Sorular , sorular , sorular . Keşke bilebilseydim bu soruların cevaplarını , Ama bilemiyorum işte. Tüm insanlar gibi gelecek hakkında , tahminlerin dışında hiçbir fikrim yok . Tıpkı geçmişte olduğu gibi , tıpkı onların sen olmadığını anlayamadığım gibi . Elçin , Gökçe , Duygu , Filiz yada Zerrin , isimlerin önemi yok . Onların her birini severken aslında onları sen sanarak sevmiştim . Onların her birini severken , her biri hayatımın bir döneminde en büyük aşkım oldu . Ama ben onların en büyük aşkı olamamıştım . Ben senin en büyük aşkın olacağıma göre , onların sen olmayacağını anlayamayacak kadar aptalmışım . Ama sana o kadar çok benziyorlardı ki Hepsi birbirinden siyah ve beyaz kadar farklıydılar buna rağmen sana o kadar çok benziyorlardı ki .Her aşkımı sen sanarak yaşadım . Ben sana aşık olduğumu sanırken belki sende başkalarına ben diye aşık oldun . Ve her sen sandığımız insandan ayrıldığımızda yada sen o değilmişsin diye terk edildiğimizde birbirimize bir adım daha yaklaşmış olduk .
                 Gidenlerin ardından hep gözyaşı döktük ve bu döktüğümüz gözyaşlarının hiç biri onlar için değildi .Biz birbirimize ağlıyorduk aslında . Yine yanılmıştık çünkü . Yine başka birini sen sanmıştık . Yanılgılarımıza ağlıyorduk biz . Ağır ağır çöken o sert rüzgarlara , aptallığımıza , şaşkınlığımıza , sönen yıldızlarımıza ağlıyorduk . Ağlıyorduk ki o sen sandığımız insanlara ait hiçbir şey kalmasın gözlerimizde . Çünkü temizlenmeliydi gözlerimiz . Çünkü birbirimizle karşılaştığımızda birbirimize tertemiz bakmalıydık . Başkalarına ait kalıntılar kalmamalıydı , dupduru olmalıydılar , o gözlerde sadece birbirimizi görmeliydik . Birbirimizin aynası olmalıydı o gözler . Kimi zaman nefret ettik o gözyaşı döktüğümüz aşklarımızdan . Bizim değillerdi çünkü . Başkalarına aittiler, başkaları almalıydı o aşkı . Biz birbirimizi bulmalı , biz kendimizi bulmalıydık .
               Biz aynıyız seninle ., farklarımıza rağmen . Farklı alışkanlıklar , farklı fikirler , farklı hayatlarımıza rağmen aynıyız . Farklarımız bizim eksiklerimiz , farklarımız bir yapbozun eksik parçaları . Onlar bizi tamamlayacak , birleştiğinde bizi oluşturacak parçalar . O parçalar birleştiğinde en çok merak ettiğimiz gizemin cevabı ortaya çıkacak ve biz herkesin merak ettiği bir gizem olacağız .
               Milyarlarca insan arasından bulabilecek miyiz birbirimizi ? Bulabilecek miyiz eksik yanlarımızı , kendimizi tamamlayabilecek miyiz , yoksa hep eksik mi kalacağız ? Beklide pes edip sen sandığımız bir aşkta takılıp kalacağız . Ve o zaman iki farklı yerde iki farklı insan olarak hep yarım yaşayacağız . Şiirlerde , hikayelerde , şarkılarda , masallarda bulacağız birbirimizi . Seninle hep aynı olacağız ama sen olmayanlar hep farklı kalacak .
video

Categories:

21 Responses so far.

Leave a Reply

    Blogger news

    Blogroll

    About