HER AŞKI SEN SANARAK YAŞADIM

road , tree , agacli yol
-->
HER AŞKI SEN SANARAK YAŞADIM

Aslında çok iyi tanıdığım birine ama hiç karşılaşmadığım , yüzünü , gözlerini , sesini bile duymadığım birine bir mektup yazıyorum şu an , sana yazıyorum bu satırları . Bir gün hayatıma gireceğine inandığım o insana yazıyorum bunu . Bir gün beni bulacağına inandığım insana , bulacağını diyorum çünkü ben aramaktan yoruldum artık . Yoruldum seni her bulduğumu sandığımda kendimle baş başa kalmaktan . Avuçlarımda kalbimi uzatıp onu parçalanmış bir şekilde geri almaktan ve her seferinde kalbimi tamir etmeye çalışmaktan , her seferinde kalbimi tekrar yamamaktan . Yoruldum bana her bakışında gülümseyen ve umut veren bakışların aslında bana bakmadığını , o gözlerin sana ait olmadığını anlamaktan . Yoruldum seni gökkuşağının renklerinde , güneşin ışığında , gecenin karanlığında , seslerin içinde , sessizliğin içinde , kalabalıkta , ıssızda , en yalan gerçeklerde , en gerçek yalanlarda , bir türlü hatırlayamadığım rüyalarda yada dopdolu bir hiçlikte aramaktan .Sen beni arıyor musun bilmiyorum ama arasan iyi edersin . Bu kalp yoruldu artık ve gücünü tekrar ne zaman toplar bilmiyorum . Daha pes etmedim ama artık dilenmeye ihtiyacım var . O yüzden ben dinlenirken sen beni aramaya devam etmelisin
              Nerdesin , şu an ne yapıyorsun , ismin ne , gözlerin ne renk , yoksa saçlarını kısamı kestiriyorsun , kime benziyorsun , kimleri örnek alıyorsun , seninle ne zaman karşılaşacağım , senin içinde şiirler yazacak mıyım ? Sorular , sorular , sorular . Keşke bilebilseydim bu soruların cevaplarını , Ama bilemiyorum işte. Tüm insanlar gibi gelecek hakkında , tahminlerin dışında hiçbir fikrim yok . Tıpkı geçmişte olduğu gibi , tıpkı onların sen olmadığını anlayamadığım gibi . Elçin , Gökçe , Duygu , Filiz yada Zerrin , isimlerin önemi yok . Onların her birini severken aslında onları sen sanarak sevmiştim . Onların her birini severken , her biri hayatımın bir döneminde en büyük aşkım oldu . Ama ben onların en büyük aşkı olamamıştım . Ben senin en büyük aşkın olacağıma göre , onların sen olmayacağını anlayamayacak kadar aptalmışım . Ama sana o kadar çok benziyorlardı ki Hepsi birbirinden siyah ve beyaz kadar farklıydılar buna rağmen sana o kadar çok benziyorlardı ki .Her aşkımı sen sanarak yaşadım . Ben sana aşık olduğumu sanırken belki sende başkalarına ben diye aşık oldun . Ve her sen sandığımız insandan ayrıldığımızda yada sen o değilmişsin diye terk edildiğimizde birbirimize bir adım daha yaklaşmış olduk .
                 Gidenlerin ardından hep gözyaşı döktük ve bu döktüğümüz gözyaşlarının hiç biri onlar için değildi .Biz birbirimize ağlıyorduk aslında . Yine yanılmıştık çünkü . Yine başka birini sen sanmıştık . Yanılgılarımıza ağlıyorduk biz . Ağır ağır çöken o sert rüzgarlara , aptallığımıza , şaşkınlığımıza , sönen yıldızlarımıza ağlıyorduk . Ağlıyorduk ki o sen sandığımız insanlara ait hiçbir şey kalmasın gözlerimizde . Çünkü temizlenmeliydi gözlerimiz . Çünkü birbirimizle karşılaştığımızda birbirimize tertemiz bakmalıydık . Başkalarına ait kalıntılar kalmamalıydı , dupduru olmalıydılar , o gözlerde sadece birbirimizi görmeliydik . Birbirimizin aynası olmalıydı o gözler . Kimi zaman nefret ettik o gözyaşı döktüğümüz aşklarımızdan . Bizim değillerdi çünkü . Başkalarına aittiler, başkaları almalıydı o aşkı . Biz birbirimizi bulmalı , biz kendimizi bulmalıydık .
               Biz aynıyız seninle ., farklarımıza rağmen . Farklı alışkanlıklar , farklı fikirler , farklı hayatlarımıza rağmen aynıyız . Farklarımız bizim eksiklerimiz , farklarımız bir yapbozun eksik parçaları . Onlar bizi tamamlayacak , birleştiğinde bizi oluşturacak parçalar . O parçalar birleştiğinde en çok merak ettiğimiz gizemin cevabı ortaya çıkacak ve biz herkesin merak ettiği bir gizem olacağız .
               Milyarlarca insan arasından bulabilecek miyiz birbirimizi ? Bulabilecek miyiz eksik yanlarımızı , kendimizi tamamlayabilecek miyiz , yoksa hep eksik mi kalacağız ? Beklide pes edip sen sandığımız bir aşkta takılıp kalacağız . Ve o zaman iki farklı yerde iki farklı insan olarak hep yarım yaşayacağız . Şiirlerde , hikayelerde , şarkılarda , masallarda bulacağız birbirimizi . Seninle hep aynı olacağız ama sen olmayanlar hep farklı kalacak .

19 yorum:

  1. O kişi çok şanslı :) Ama bilmez ki.

    YanıtlaSil
  2. Başlığı görünce geçmişe yazılmış bir şey zannettim ama değilmiş meğerse. Umarım bulursun senin için doğru olan kişiyi.

    YanıtlaSil
  3. "Ağlıyorduk ki o sen sandığımız insanlara ait hiçbir şey kalmasın gözlerimizde . Çünkü temizlenmeliydi gözlerimiz ."

    Bunu yazan bi adam aranıp,bulunup,tedarik edilmez mi ! Evren ' e katılıyorum mektubun meçhul sahibi çok şanslı...Yok yok elbirliğiyle aramalıyız bu şanslı hatunu :))

    YanıtlaSil
  4. ~Evren
    Ah ben onun kim olduğunu bir bilsem :)

    ~Mesut Şen

    İnşallah hepimiz buluruz o doğruyu

    ~Taze kahve
    Valla bu kadar hırpalandığıma göre o kadarda tedarik edilesi bir insan değimişim demekki :) Kaderimde varsa çıkacaktır bir yerlerden o kişi , yoksada artık napalım böyle devam etcez yola :)

    YanıtlaSil
  5. sanırım herkesin "gelecek olana" dair bir yazısı, gönderilmemiş bir mektubu var. benimkini hatırladım ben de;

    GELECEK OLANA, “AŞKA” DAİR...


    Henüz gelmedin.

    Ne yol biliyorsun ne de iz. Ajandanda işaretli tarihler arasında yerim, telefon rehberinde önceliğim yok hala.

    Zamanım ve kimliğim belirsiz.

    Sen kendi yaşam öykünde sana biçilmiş rolünü oynamaya devam ediyorsun her zamanki gibi. Aynı yoldan işe gidip geliyorsun hergün, alışveriş yaptığın mağaza, mahalle bakkalın, faturalarını yatırdığın banka, haftasonu takıldığın alemci tayfan, haftada bir yaptığın aile ziyaretlerin aynı.

    Arada bir gözlerini tüm bu dış dünyadan alıp içine çevirdiğinde, dalıp gittiğinde sessiz, birşey olacağına dair tuhaf bir ürperti duyuyorsun. Bilinmezliğin çekici ama bir o kadar da ürkütücü yanı içini yakıyor.

    Silkiniyorsun hemen bu tuhaf duygudan kurtulmak için. Bir yolculuğun başında olduğunu biliyorsun. Ama yerin henüz ayrılmamış. Kalkış saati belirsiz.

    Adım adım yaklaşıyorsun, kıyılarında dolaşıyorsun, diğer yanı olacağın yaşamın, ortağı olacağın düşlerin...

    Henüz gelmedin.

    Meraklanma, bir kulağım kapıda bekliyor değilim zaten. Acelesi yok.

    Senin buldum sanarak yaşadığın hayalkırıklıkların, benim beklerken büyüttüğüm sancılar geçmedi daha. Yenidir. Ve olmadığı kadar derin. Bırak iyileşsin önce yüreklerimiz, sızısı dinsin acıyan yanlarımızın, tedavi edelim kendimizi önce.

    Eksik yanlarımızı tamamlayalım, fazlalıklarımızı törpüleyelim. Bizden önceki öyküleri bitirelim mesela. Son noktaları koyalım. Aramızda yeri olmasın yarım kalmış cümlelerin, tamamlanmamış hayatların, cevapsız soru işaretlerinin.

    Başka öykülerden alıntılar yapmayalım, başkalarının kelimelerini sarfetmeyelim birbirimize. Sadece bizim öykümüz olsun, şu anda kağıda dökülen. Tek kahramanları senle ben olsun. “Biz” olalım...

    Hazır olalım hem hayata, hem de birbirimize. Güzel bir bahar gününde, aynı kaldırımdan geçerken yanyana mesela, birbirimizi es geçmeyelim. Kaçırmayalım gözlerimizi. Başlamadan bitirmeyelim yaşanacakları.. Bizimki birbirimizi bulamadığımız, bulunca da birbirimizi vakitsizce harcadığımız kısacık bir aşk öyküsü olmasın.

    Henüz gelmedin.

    Geldiğinde ıslık çalmana gerek yok. Ya da kapıya şifreli vurmana. Sen vakti geldiğinde, sessizce karşıma çık yeter.

    Yüreğim bilir.

    YanıtlaSil
  6. ~beenmaya

    Bu blog evreninin ( Evren senden bahsetmiyorum :P ) en sevdiğim yanıda bu . Bir sürü ben var bu evrende . Bloglara bakarken bir çok konuda yalnız olmadığımı görüyorum . Sanırım o yüzden gelecek olana yada beklenilene mektupları yada yaşadığımız olaylara benzer konuları bundan sonrada görmeye devam ederiz :) Bence aynı konuda farklı yorumları görmek güzel oluyor . Benim
    yazdığım bir yazıya benzeyen bir yazı gördüğümde seviniyorum, çünkü aynı konuya başka biri nasıl tepki veriyor gözlemlemek hoşuma gidiyor , yazı iyiyse vay be benden güzel anlatmış şerefsiz diyorum ( buradaki şerefsiz tepki ifadesidir) , kötüyse daha iyisini yazmış olmanın hazzını yaşıyorum :)

    Şu beklenilen gelsede rahatlasak artık :)

    YanıtlaSil
  7. ~Hicaz Şarkı
    Güzel yorumların ve temennilerin için çok teşekkür ederim . Bende inanıyorum bir gün onunla karşılaşacağıma , o yüzden bazen umutsuzluğa düşsemde hala umudum var bu konuda . Benim en büyük korkum bir gün evlenmek için evlenmek , inşallah bir gün sizin gibi aşık olduğum , ömrüm boyunca sevebilceğim biriyle evlenirim ve düğünümde bu mektubu sevgili eşime okurum :)

    YanıtlaSil
  8. İnşallah kavuşursunuz birbirinize :)

    Hoşgeldin bloguma :)

    YanıtlaSil
  9. ben sende imkansızlığı seviyorum,
    asla ümitsizliği değil...

    YanıtlaSil
  10. ~Hicaz Şarkı
    İnşallah herkesin dilekleri kabul olur:) Şarkı için teşekkürler :)

    ~Bora-MAN
    Sende hoşgeldin :)

    ~noidea

    Bizi bazı şeylere bağlayanda bu değilmi zaten :)

    YanıtlaSil
  11. Aman Ne hoş satır olmuş bunlar böyle bir an kendimi farklı bir dünya da hissettim.Tabi ilk dileğim aradığın yada aramak yerine beklediğin :) kişiye kavuşmuş olman.

    YanıtlaSil
  12. kulandığın resimde bir huzur bir bekleyiş var sanki,sende yazmışsın ya "sen beni bul diye bu sefer aramıyorum"diye.Beklediğin çok açık resimle:)o huzur verici manzarılı yolun sonunda bekliyorsun sanki.
    insan bir şeyler yaşayıp da yaşadıklarının gerçek aşk olmadığını anladığında gerçekten üzülüyor ve bazen bir daha birisi çıkarsa karşısına ona aşık olamayacağını bile düşünebilir ama senin yazdıkların bunun tam tersini söylüyor.Ne güzel bu pozitif ruhunu bana aşılarmısın:)bu aralar çok ihtiyacım var.
    birden bire başlayan aşklar bana artık kesinlikle bitecek gibi geliyor artık.o yüzden hem arkadaş olabileceğin hem de gerçekten bir bütün olabileceğin kişi çıkarsa karşına bence sende adım atmalısın çok beklememelisin:)

    YanıtlaSil
  13. ~DENİZ

    Sizi kendi dünyamın derinliklerine taşıyabildiysem ne mutlu bana :)

    ~semm

    Evet ben hep derim huzur istiyorum diye , gerçektende o huzuru bekliyorum orda :)
    Aslında benim hayatımın iki penceresi var , birisi pozitif baktığım pencere , diğeri negatif ama şunun farkına vardımki o negatif pencereyi açan ben değil hep başkaları olmuş , yoksa sürekli gülümseyen bir insan olarak anılırım ben , zaten bu yüzdendirki artık beni somurtturan şeylerden yada insanlardan uzaklaşmaya başlamam . Ben her şeyimi paylaşan bir insanım , pozitigliğimide paylaşabilirim :)

    Evet birdenbire başlayan aşklar kafada soru işaretleri bırakıyor hep ama birdenbire veya zamanla , nasıl başladığı farketmez , gerçekse eğer aşk zaten bir ömür boyu yanında olacaktır :)
    Öyle biri çıksa karşıma değil adım atmak uçarak giderim yanına valla :)

    YanıtlaSil
  14. harika bir yazı.uzun zamandır hiç bi yazıdan böylesine tat almamıştım müthiş bi yeteneğin var.harika olmuş yazı çok beğendim.

    YanıtlaSil
  15. ~peri

    Teşekkür ederim , böyle iltifatlar duymakta çok güzel :)

    YanıtlaSil
  16. Mükemmel bi yazıydı.Hayatına giricekkişi çok şanslı olucak gibi.

    YanıtlaSil
  17. İnşallah düşündüğünüz gibi olur :)

    YanıtlaSil