ÇOK UMUTLUYUZ ÇOOOOKKK , NİYEMİ :)))))

toyzzshop


          Çalıştığım şirket sayesinde yılbaşını bir gün evvelden kutladık . Zaten hepimizde 1 ay önceden hummalı bir bekleyiş vardı . Her departmanda bir çam ağacı süsler falan derken iyice yılbaşı havasındaydık . Bizim departman parti odasına giderken benim birkaç işim vardı onları halledip öyle geçecektim . Sonra FATFAT elindeki bonus peruğuyla yanıma geldi "Olum boynuzlu bir şey bulamadım al bununla idare et" Ben gülümsedim tabi haliyle . Aslına bonus peruğunu çok severim ben . Taktım peruğumu geçtim toplantı odasına . Herkesin kafasında şapkalar var ama sanırım en dikkat çekici olan benimkiydi . K HANIM beni anons ediyo , "şirketimizin çılgın çocuğu da geldi" diye . Yine gülümsedim . Demek ki artık benim manyaklıklarıma herkes alışmış . Milletin kafasındakilere baktıktan sonra haliyle gözüm masaya ilişti. Çeşit çeşit içkiler , cipsler , meyveler , pastalar . Ooooohhh , kral sofrası mübarek :) BİLİBİLİ yine Noel Baba kıyafetiyle ortalıkta dolaşıyor , kızlar müzikle kopmuş , erkekler daha ağır muhabbet ediyor aralarında , kopmayı ilerleyen saatlere bırakmışlar , tasarım ekibi yine ellerinde fotoğraf makineleriyle dolaşıp duruyorlar. Ben bu sefer içkiyi fazla kaçırdım ama :) Zaten çok hızlı içtiğim için kolay kafayı bulurum ama bu sefer gecenin gazına gelerek
2 katı daha hızlı içtim . Önce her şey normaldi , bende partinin büyüsüne kapılmış ,bir ara dans edenlerin arasına bile karışmıştım . Ama her şey birden bire oldu . Bir anda çarpıldım :) Baktım bunun ötesi kendini rezil etmeye girecek hemen parti ortamından çıkıp bizim departmandaki masama geçtim . Bir ara masa ve lavabo arasında gidip geldikten sonra en son masaya kafamı koyup öyle kaldım . Her şeyin farkındayım , söylenen , yapılan her şeyi anlıyorum ama vücuduma hakim olamıyordum .  Ayağa kalkıyorum ama geriye doğru yıkılmaya başlıyorum :)FATFAT etrafımda dolanıp duruyor , nasılsın , iyi misin , bir ara MEMNUN ablaya kahve yaptırdı ,sonra nane limon geldi . MEM bey yanımdan geçerken kafayı masada görünce "Noldu ESERCE ağlıyomu" SARI D ve KAHAN "aaa ESERCE uçmuş"dediklerii hatırlıyorum . Sonra TEKTEK geldi yanıma . Bir süre önce kız arkadaşından ayrılmış , bununda kafası güzel , benide kendi gibi sanıyo . Eğildi kulağıma "kimse için değmez" diyor. Ama o daha küfürlü bir şekilde söyledi :)Ben alttan gülüyorum ama kafamı kaldırıp gösteremiyorum ki güldüğümü :) Konuşabilsem diycemki "bunlar benim için faso fiso artık , gayet mutlu , huzurlu ve rahatım ama benim şu an düzgün olan psikolojim sizin bu benim yıkılmam beklentiniz yüzünden bozulcak sonunda" Bazen düşünmüyoda değilim .Acaba harbiden yıkılmam mı gerekiyodu diye :) Valla en sonunda sırf siz mutlu olun diye birkaç gün heder olmuş numarası yapıcam :) Neyse sonra Şirketin şöförü beni ve bir kaç kişiyi eve bıraktı . FATFAT'la apartmanda bizim daireye çıktık , kapıyı çaldı , annem açtı kapıyı . Kadın ilk defa beni sahoş gördü . Haliyle oda bu durumu yanlış yorumladı . FATFAT teyze şirkette parti vardı ondan içti diye durumu açıklamaya çalışıyo . O gitti ben içeri girdim , annem yine birşeyler söylüyo . “anne parti vardı orda içtim tamammı , uzatma" dedim , bir şey demedi ondan sonra . Ama garibim ben uyuyana kadar elinde kovayla başımda bekledi . Ertesi gün şirkete gittim , girişte ŞÖFÖR ve GÜVENLİK  gülüyolar , içeri girdim , SEKRETER gülüyo , aşağı indim Departman gülüyo . Tabi bende gülüyorum haliyle , başladık hep beraber dün geceki durumla dalga geçmeye :) MEMNUN ablayı kızdırdıkça "Bak elimde kafan klozetteyken fotolarım var , facede yayınlarım hepsini" diyor :) Yemeğe çıktım , AHÇI ABLA "ESERCE iyimisin dün bayağı kötüydün" Yemek masasına geçiyorum BLACKFATMAM ( Kendisi hayran olduğum bir kaç bayandan biridir )"Olum iyimisin , telefonla konuşcam diye sizin oraya geçtim , valla sen kopmuştun" diyor
         Akşam oldu , o gün yılbaşı münasebetiyle erken çıktık . O akşam ayrıca HALFDEMON'un doğum gününüde kutluycaz. JIN'le beraber ona hediye almaya gittik . Bir hediye beğendik ama fiyatı bizim içim bayağı yüksek . Düşündüm . "Ulen kızlara hediye alıyon , alırken hiç düşünmüyon , bak hiçbiri yok şimdi ama hala kankan yanında " Valla kimseye böyle pahalı bir hediye almamıştım . Rekorumu kankama kırdım :) Hediyeyi aldık , HALFDEMON'lara geçtik . Normalde 4 kişi olacaktık ama POEMAN bizi satınca 3 kişi kaldık . Hediyemizi verdik , kutlamamızı yaptık . Hepimiz bu yılbaşını sakin geçirmek istediğimizden ve kalabalıklarda eğlenemediğimizden dışarı çıkmamayı planlamıştık .Aslında yeni yıla Tabo oynayarak girecektik ama POEMAN sağolsun , o olmayınca yattı tabi bu iş . Nasıl girceğimizi düşünüp durmaya başladık . Naruto izleyerekmi , film izleyerekmi , muhabbet ederekmi nasıl girelim ulen . Gece yarısına yakın televizyona bakıyoruz , Simsonlar vardı bir kanalda , onu izleyecektik ama sonunu yakalamışız . Ben ondan sonra yayınlanacak programı görünce . " Buldum lan , victoria secret'ı izleyerek girelim yani yıla" dedim :) Ve evet yeni yıla victoria secret'ın yeni modelinin seçmelerini izleyerek girdik .Üstünede 2009 kainat güzellik yarışmasını izledik . O yüzden bu seneden çok umutluyuz çooookkk :))) Arada bir HALFDEMON'un yengesi geliyo yanımıza . ( Oda hayran olduğum bayanlardan biridir ) "Ne izliyonuz lan çakallar" "Üf be , karıya bak" "Olum bunlar gece rüyanıza girer" gibi şeyler söyleyip gidiyo :) Bizde kendi aramızda jürilik yapıp duruyoruz . Yok bu çok zayıf , yok bunun verdiği cevap çok salakçaydı , yok Çek kızı iğrenç , ulan bu jüriyi kim seçti gibi yorumlar yapıyoruz :)

    2010 bu sene güzel geçermi sizce :)





toyzzshop
toyzzshoptoyzzshop









8 yorum:

  1. güzel bir gece olmuş(: umarım bu gece hep mutlu olursun(:

    YanıtlaSil
  2. umarım geçer =)
    mutlu yıllar!!!!!

    YanıtlaSil
  3. :) Süper bir giriş devamı gelir gibi duruyor :) :p

    YanıtlaSil
  4. Bencede yeni yıla giriş güzel olmuş.Bu yıl her günün mutlu geçsin:))

    YanıtlaSil
  5. Böyle durumlarda bir süre daha sabıkan kalır Eser,kolay kolay kabullenmez çevre unuttuğuna,sen kolaycacık unutuvermiş olsan bile :)) Eğlenceli gece olmuş,sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Herkese teşekkür derim :)

    ~Taze kahve
    Bir insan mideni bulandırıyorsa kolayca unutuyormuşsun valla . Ve ciddi olarak söylüyorum benzetme falan yapmıyorum , gerçekten aklıma gelince midem bulanıyor :)

    YanıtlaSil
  7. en azından geçmesini umut edelim öyle değil mi...

    YanıtlaSil
  8. Bu aşamadan sonrası kolaydır Eser,atlattın sen; ama bi dahakine dikkatli ol diyeyim yine de,sağlam pabuç olsun yeni elemanlar :))

    YanıtlaSil