BLOG ÖDÜLLERİMİ DAĞITIYORUM EFENDİM :)

flower , sun flower, sunshine
Resim yazısı ekle


Taze Kahve’nin bana verdiği ödül üzerine bende ödüllerimi dağıtmaya karar verdim :) Daha önce böyle bir uygulama varmıydı bilmiyorum ama aklıma benim aşk Oscarları geldi bloglarda bu ödülleri gördükçe :) Şimdi sıra benim ödüllerimde.Ödüllerin altında görülen yazılar , yazarların kendi yazılardan alınan alıntılardır efenim . Ödül törenimizin sonundaysa sürpriz sanatçımız şarkısıyla bize eşlik edecektir . Alkışlarınızı eksik etmeyiniz der ve Sürçü lisan ettiysek affınızı isteriz :)

İçtenliği , samimiliği ile aklıma ödül için gelen ilk isimlerden . Hayata bakışıyla , pozitifliğiyle takdir edilmesi gerekn biridir Kendisine samimiyet ödülüne layık görüyoruz :)

“Hatalı bi çizik atar hayata Tazekahve,sonra siler ...Sonra bir çizik daha ve yeni bir silgi darbesi daha . Bazen usanır,bazen ders alır,bazen trajikomik gelir gülümseyerek siler yanlışını :)) Bugün alttaki diyalog mail olarak geldi,düştü e-postama ...Güzel bir çizik olur buraya diye düşündüm :)”

18’lik çıtır arkadaşımız yazılarda zıp zıp zıplayan yorumlarıyla beni keyiflendiren blog yazarlarımızdandır . Kendisini zıpırlık ödülüne layık görüyoruz :)
”Kibrit kutusu kadar sev onu dedi doktor
Ama ben doktoru sevmedim
Ve seni
Ölçülemiycek kadar çok sevdim.”

İlk başlarda kendini yazıyordu , şimdi sinema yazmaya başladı , ne yazarsa yazsın okumaya değer bence . Özellikle bilmediklerini hemen araştırıp bulması , benim gibi araştırmacı kişiliğini takdir ediyorum . Paranolmal Activity’İ yakın bir gelecekte izleyeceğimi belirterek kendisine Araştırmacı yorumculuk ödülüne lazyık görüyoruz :)
“Blogcudayken hiç blog okumazdım. Burda blog okuma alışkanlığı kazandım. Bir de beni izleyenleri hiç düşünmeden bende ekliyor, izliyorum.

Çünkü insan kendine benzeyeni sever.

Bu yazıyı içimden geldiği gibi yazdım. Ucundan, ucundan şimdiki ben'i yazdım..”


Bir Hicaz şarkı kadar iyi karakteriyle ve yaptığı güzel , zarif yorumlarıyla takdire değer blog yazarlarımızdandır . Kendisini zerafet ödülüne layık görüyoruz efenim :)
“KIRIK KADEHLERDEN İÇMELİYİZ ZAMANI,
SICAKÇA BİR GÜN,ARTA KALMIŞ YAZLARDAN...”

Yazılarını okumaktan en çok zevk aldığım blog yazarlarından biri , hatta en ilgiyle okuduğum yazılar ona aittir . Kelimelerle ustaca oynaması bazen kafa karıştırsada yazıları sizi düşüncelere sevk eder . Kendisini onu izlemeye devam edin ödülüne layık görüyoruz :)
“Su soğuk. Su tuzlu. Su yakıyor. Zaman kesiklerinden gözlerime tuzlu anılar akıyor.
Aşk...
Boyunu geçmekle kalmıyor işte. Vurgun da yemek lazım. Karşılıksız.
Hala burada. Açık denizde. Gemide. Gemi batıyor.
Biz bıraktık. Kurtardık kendimizi. Ama o gemiyi terketmiyor.”

Güzel ve içten yazılarıyla ve denize inen yokuşlardan inme isteğiyle takip etmeye devam ettiğim bloglardan birinin sahibi . Kendisini güzel şiirler ödülen layık görüyoruz
“Gittiğin yerleri özlemeyi bıraktığımdan beri
Sokaklara taştı kuzgunlar…
Gelemediğin bir adreste
Bir leş arar gibi
İzimi sürmekte...”


Çoğumuz aşk ve ilişkiler üzerine yazarken o hayata dair yazılarıylada bloğunu süsler . Onun en çok bu genel tarzını seviyorum . Kendisini hayata dair ödülüne layık görüyoruz :)
“İnsanlar da ülkelere benziyor
Sınırları var,
yüzölçümleri
Yasaları varBayrakları,
İlkeleri”


İsyankar bir insandır kendisini , yazılarını okurken acaba bunları yaztıktan sonra birilerine saldırırmı veya elinde pankartlarla dolaşırmı diye düşünüyorum . Onun isyanı hayatadır.Kendisini asi çocuk ödülüne layık görüyoruz :)
“Bir gün acayip zengin olursam değil okul yaptırmak, alabildiğim kadar okul satın alıp hepsini yıktırıcam ……. , hem de hocaları içindeyken.”


Neşeli yazıları canınız sıkkınken yüzünüzü güldürür Ama onun en çok blog temasını ve profil resmini seviyorum , temasındaki ördeğide seviyorum , sanırım görsel seçimlerinde bana hitap ediyor :) . Kendisini neşeli hayatlar ödülüne layık görüyozru :)
“Şimdi yüzüne karşı 2009 u çekiştirmek olmaz. 2009 gidip 2010 gelince arkasından dedikodu yapmaya karar verdim :) 2010 senden çok umutluyum haberin olsun ...”


Eski bir blog okuyucusu ve yeni bir blog yazarı , inşallah paylaşım yapmak hoşuna gider ve bol bol onu okuruz . Onu yenilikler mutluluk getirsin ödülüne layık görüyoruz :)

Ayrıca kendisine iki ödülümüz daha var gülücükler senin olsun ödülünü şimdi veriyoruz . İkinci ödülü vermek içinse bir şartımız . Bir gün bloğunda çok mutluyum diye başlayan bir yazı görür ve evet ödülü şimdi alabilirim derse , kendisine artık mutlu ödülünü vereceğiz :)
“Çırpınışlarım yeter artık.
Sus artık yalnızlığım.
Hayallerim nerdesiniz?
Yerini dolduramadığım,
Sevgim
Nerdesin?
Çık artık,bul beni.
Tekrar evinde hissetmek istiyor
Yüreğim kendini...”


 

15 yorum:

  1. amanın ben şimdi bütün gün şımarırım bunun üzerine hatta yetinmez 40 gün 40 gece bile şımarabilirim söylemedi deme :)))

    şaka bir yana ne büyük bir keyif, ne büyük bir onur benim için böyle kelimelerle tarif edilmek ve böyle bir ödüle layık görülmek. nasıl teşekkür etsem bilemedim şimdi çok ama çok mutlu ettin beni, günüme keyif verdin :))

    bu sefer hiç ama hiç kelime oyunu yapmadan direk, sadece, az ve öz bir şekilde ama en içten haliyle koca bir teşekkür sunuyorum sana içimden geldiği gibi...kabul olması dileğiyle çok ama çok sağol :)))

    YanıtlaSil
  2. Şahsınız tarafından hayata dair ödülüne laik görüldüğüm için çok minnet duydum efendim..ayyyy bir kırmızı halım eksik birde o ucube gibi elbiselerden:)))
    samimiyetine tekrar teşekkürler sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  3. Ben içimden gelen ödülleri dağıttım , sizleri mutlu edebildiysem ne mutlu bana :)

    Yanlız bubenmishime ait kısım ısrarla diğerlerinden ayrı görünmek istedi , ne yaptıysam düzeltemedim , tamamen bloggerin hainliğidir bu , html hatası verip durdu yazım . Belki düzeltme yolunu bulurum daha sonra:)

    YanıtlaSil
  4. Alıntı yapma inceliği ancak senin gibi bi arkadaşımın aklına gelebilirdi.Ne diyebilirim çok mutlu oldum,aynı samimiyeti bulmasam diyalog kurmam zor olurdu büyük bi ihtimal ama yine de çok çok teşekkürler."Sunshıne" gibi gelen ödülün ve övgü dolu sözlerin için :)Kırmızı halı sormuştum sana bu tam olarak aynı etkiyi yaptı bak :))Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Eser, bunları görmek güzel. =)
    Seni en iyi ödül dağıtıcısı ilan ediyorum. =)

    YanıtlaSil
  6. Valla bu yorumları aldıkça bende sizin kadar mutlu oluyorum :)

    Hatalarıda düzelttim sonunda , her şey olması gerektiği gibi oldu yazıda :)

    YanıtlaSil
  7. 'Senden başka'nın bu halini ilk defa dinledim. Sağol :)

    Ayrıca ek bilgi bunu kimse bilmez. Galatasaray'ın 'Nevizade Geceleri' marşı, 'Senden başka'nın melodisiyle aynısı.

    Ben iki halini de seviyorum :)

    -

    Hakkımda yazdıkların için çok teşekkür ederim, gerçekten mutlu oldum.

    YanıtlaSil
  8. Çok fazla zaman olmadı bloğunla ve seninle tanışalı bana da ödül vermen çok güzel ve çok mutlu etti beni.:)MUTLULUK ödülüne de konmak için yazıyyorum dermişim bunu:)Evet çok haklısın o kasvetli mutsuzluk modundan çıkmalıyım.çok teşekkür ederim.Çok tatlı bir insansın.Biraz zaman geçince bende ödül vermek istiyorum ama ondan önce daha güzel işler çıkarmalıyım burda.

    YanıtlaSil
  9. oha oha oha :|

    ay inanamıyorum ayy bayılabilirim :|

    şok geçirdim şok şok şok şok şok böyle bir sürü bir sürü :|

    Tanrım ben hem çıtır hem zıpır seçilmişim :|


    ayy yuppieee çooooooooooooooook teşekkür ederim hemde buraya layık görüldüğüm için :|


    Ay hala inanmıyorum. O ben miyim xD ayy geçrekten çok teşekkür ederim xD ayy bu arada çıyıt iltifatı için ayrıca bir teşekkür ederim ego özgüven falan tavan yaptı ben uçarak giderim xD

    YanıtlaSil
  10. ama mutlu olmak böyle bişey işte...
    yorgun ve düşünceli geçen bir günün ardından akşam eve geldiğinde böyle bir yazıyla dahası ödülle karşılaşmak... nasıl tarif edeyim bilemedim duygularımı...

    yüzümü güldürdün.. tam da bugün hülyalara girmişken acaba ben mutlu olmayı beceremiyor muyum diye iki gündür kafa patlatırken...
    pek te hala becerebiliyorum hem de yaşadığım ender mutluluklardan...

    buna sebep olduğun ve bana layık gördüğün değer için teşekkür az gelir... ama yine de teşekkür ederim...

    güç verdin bana tam zamanında...

    sağol...

    (: yea yea yuppi yupii yea :)

    YanıtlaSil
  11. ~Evren
    Ya o nevizade geceleri marştan öte bir şey ya . Aç bu marşı yanınada al içkini , damar alemine dal sonra . Öyle acayip bir şey :)

    ~It’s me!
    Ben inanıyorum senin güzel şeyler ortaya çıkaracağına , zaten buna inandığım için verdim ödülümü :)

    ~Vodooo
    Heheehe valla çevrendekiler mutlu oldukça bende çok mutlu oluyorum ya :)

    ~Mor kedi
    Zamanlamam iyi olmuş o zaman desene :) Bende mutlu olmayı beceremiyor muyum diye düşündüğümde gördümki bunun sebebi mutluluğu belli şeylere odaklamammış . Mutluluğu sabitleme sakın :)

    YanıtlaSil
  12. ödüllenmissin zaten ama ben de ödüllendirdim seni:))

    YanıtlaSil
  13. tekrar çok ama çok teşekkürler :))

    http://beenmaya.blogspot.com/2010/01/gunes-isigi.html

    YanıtlaSil