UYKUSUZA ŞİİRLER

uyku , uykusuz , uykusuzluk , sleep












UYKUSUZ-1


Sen nerden bileceksin ki
Her gece yanımda uyuduğunu
Uykusuzluğumun
Yastığı yorganı bırakıp da sabaha kadar
Uykumda senin uyumanı izlediğimden olduğunu

Sen bilir misin ki
Sana sarılıp da  senli rüyalara daldığımı
Ben geceleri uykunun kapısını çalarken
Kapıyı açanın sen olduğunu
Zaman dönerken gündüze doğru
Benim günün en güzel anlarını yaşadığımı
Hayatta bilemezsin sen
Uykunun en güzel yanının
Sabahları uyanmak olduğunu
Her sabah beni uyandıranın aslında

Senin tatlı öpücüklerinin olduğunu

uyku , uykusuz , uykusuzluk , sleep








UYKUSUZ-2

Yinemi uykusuz kaldım
Oysa gözlerimden yağmur gibi uyku
Yüreğimden sen akarsın da
Yerimi mi yadırgarım acaba
Yoksa sensiz olduğunu anlayan
Bu yüreğinde beni taşıyan şehri mi
Yatağımı senin hayalinle donatsam
Uyutur musun beni dizlerinde
Konuşur musun ben uyuyana kadar

Sakın susma ben ninni sayarım sesini
Ama ben şimdi kendi yatağımda
Sana uykusuz kaldım
Oysa ki ben
Senin aşkını üzerime örtüp
Senin gözlerinde uyumak isterim
Senin en güzel rüyan olmak
Ve senin tek gerçeğin olarak
Yanında uyanmak isterim



2007





7 yorum:

  1. Uff ne çok uykusuz kalmışsın 2007 de :)) Şimdi nasıl uyku durumları arkadaşım ?

    YanıtlaSil
  2. ~~Hicaz Şarkı
    Çok teşekkür ederim efenim :)

    ~~Taze kahve
    Şu anda uykusuzlukta ölüyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Senin en güzel rüyan olmak
    Ve senin tek gerçeğin olarak
    Yanında uyanmak isterim

    -

    Hani rüyadayız ya uyanmasak olmaz mı :)

    YanıtlaSil
  4. İllaki uyancaz , bari güzel bir şeye uyanalım :)

    YanıtlaSil
  5. :) 'Rüyalarda buluşuruz' adlı eser aklıma geldi yahu :) Bu şiirle ne güzel özdeşleşirdi.

    YanıtlaSil
  6. Kabus olmasınlarda , rüya olmamasınada razıyım :)

    YanıtlaSil
  7. Kabus olmasınlarda , rüya olmamasınada razıyım :)

    YanıtlaSil