Şarkıyı Yaşayalım Seninle ( La Vie En Rose )

 La Vie En Rose , dans , tango , latin dans










Kafamı kaldırıpda gözlerinle buluştuğumda
Biliyordum bu dansın lütfünu benden isteyeceğini
Bende tuttum ellerinden
Koptuk içinde olduğumuz gerçeklerden
Yürüdük seninle durmadan
Ve çalan şarkının içine girdik beraber
Ama ne olur konuşma , sus
Bana büyük laflar etme
İnanmadığımdan değil
Sadece
Büyü bozulduğunda hiç birini hatırlamayacağından
O yüzden susalım
Şarkıyı yaşayalım seninle
La vie en rose

Kısacık saçlarında
Upuzun mesafeler kat ediyorum şimdi
Gözlerinin manzarasına oturmuş
Şiirler yazıyorum gün batımına karşı
Sense elini kalbime uzatmış
Benden kalbimi istiyorsun
Ama üzgünüm
O kalp ne sana , nede bana ait
Sabırla bekliyorum kim olduğunu bilmediğim sahibini
Ve geldiğinde sahibi
Bana ait olan kalbide getirecek beraberinde
O yüzden susalım
Şarkıyı yaşayalım seninle
La vie en rose

Bütün meleklerimi kovdum
Bende kanatlarımı bıraktım bir köşeye bu gece
Ateşler içinde yanan bir şeytanım senin gibi
Sadece bir şarkılık indiğimden yeryüzüne
Günaha sahip çıkamam
Bakışlarımız yaşar her şeyi
Sonsuz oluruz bu şarkıda 
Aynı oluruz , ayna oluruz
Tek bir insan oluruz
Şahid oluruz bu gecenin büyüsüne
O yüzden susalım
Şarkıyı yaşayalım seninle
La vie en rose

İçimde yüzüyorsun tüm asaletinle
Bense seni izliyorum
Almışım avuçlarıma yıldızları
Senin onuruna saçıyorum herbirini senin içine
Ama anlamadığım şey
İçmeme rağmen bu gece
Bu sarhoşluk senin gülüşünlemi oldu
İnan bana destek olmasan
Yığılırım yudum yudum içtiğim
Bu beni sarhoş eden gülüşünle
Ama zamanımız azaldı
Bitecek birazdan şarkının büyüsü
O yüzden susalım
Şarkıyı yaşayalım seninle
La vie en rose 

ESERCE







20 yorum:

  1. ~libinia
    Teşekkürlerimi sunarım efenim :)

    ~vodoo

    Edith Piaf derim arkasındanda Ameli
    derim :)

    YanıtlaSil
  2. izledim hepsini derim xD Who's that girl derim, sid and nancy derim, yatağımdan kalksam dvd kutusuna yetişip söyliycem derim xD

    YanıtlaSil
  3. İkisinide izlemedim :) Yanlız sen benimkilerden sadece amli'yi izlemişsindir :)

    YanıtlaSil
  4. aslında evet dinledim demem daha mantıklı onuda yaung tiersen mi neydi xD

    YanıtlaSil
  5. Bana büyük laflar etme
    İnanmadığımdan değil
    Sadece
    Büyü bozulduğunda hiç birini hatırlamayacağından

    ...

    - sözün bittiği yerdeyim, beni alacak biri var mı?

    YanıtlaSil
  6. "Benden kalbimi istiyorsun
    Ama üzgünüm
    O kalp ne sana , nede bana ait
    Sabırla bekliyorum kim olduğunu bilmediğim sahibini
    Ve geldiğinde sahibi
    Bana ait olan kalbide getirecek beraberinde"

    O sevgili gelince bu paylaşımlar bitecekse eğer hiç gelmesin mi desek? Varlığı ,beklemenin büyüsünü bozacak belki de :))

    YanıtlaSil
  7. ~voodoo

    :)))

    ~Evren
    Laf değil icraat istiyoruz artık :)

    ~Taze kahve
    O zamanda başka bir büyü başlar , yine devam eder paylaşımlar :)

    YanıtlaSil
  8. iÇİMDE YÜZÜYORSUN BÜTÜN ASALETİNLE
    BENSE SENİ İZLİYORUM....MUHTEŞEEMM..

    YanıtlaSil
  9. Eser,bloğumda ödülün var gel al arkadaşım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. ~Aşk Güneşi

    Teşekkür ederim :)

    ~Hicaz Şarkı

    Romantizm bitmeyecek hiç bir zaman benim için , sadece romantizim değil , ısrarla korumaya çalışdığım değerlerimede sahip çıkmaya devam edeceğim elimde geldiğince . Evet bana romantizim yakışıyor ama dozunda tutmak lazım sanırım , çoğuda sıkıyor çünkü :)
    İçimde biriktirdiğim sevgilerimden sizede yollyorum :)

    ~Taze kahve

    Hemen Geliyorum :)

    YanıtlaSil
  11. mükemmel bir paylasımdı tesekkürler...

    YanıtlaSil
  12. Bu şiiri siz mi yazdınız ?
    Yoksa şarkı sözlerimi bu şekilde ?

    VE..

    MUAZZAM BİR YAZI VE SARKI..

    YanıtlaSil
  13. Güzel paylaşımlar, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. ~~Erhan Yiğit KIRIKCI
    Asıl ben teşekkür ederim yorum için

    ~~ Adsız

    Şiir bana ait ve şarkı fransızların çok ünlü bir şarkısıdır . Bir sürü kişi yorumladı bu şarkıyı ama en güzel yorum bence edith piaf'a ait :)
    Şarkının orjinal sözleride çok güzel



    bakışlarımı düşüren gözler,
    dudaklarında kaybolan o gülüş,
    işte su katılmamış portresi
    ait olduğum adamın.
    kollarına aldığında beni,
    sessizce bir şeyler fısıldadığında,
    ah ne denli pembe görüyorum hayatı.
    aşk sözcükleri söylüyor bana,
    her zamankinden,
    ve bir şeyler oluyor sonra bana.
    giriverdi işte kalbime
    mutluluğumun ortağı
    sebebini bildiğim.
    benimsin sen dedi.
    bense onun,
    yaşam boyu,
    söyledi bunu bana, hatta yeminler etti hayatı üstüne.
    ve onu gördüğüm ilk andan bu yana
    hissediyorum
    deli gibi çarpan bu yüreği
    hiç bitmeyen aşk gecelerini
    yerini bulan yüce bir mutluluk
    sorunlar, yaslar, evreler.
    mutlu yine de, ölümüne mutlu.
    kollarına aldığında beni,
    sessizce bir şeyler fısıldadığında,
    ah ne denli pembe görüyorum hayatı.
    aşk sözcükleri söylüyor bana,
    her zamankinden,
    ve bir şeyler oluyor sonra bana.
    giriverdi işte kalbime
    mutluluğumun ortağı
    sebebini bildiğim.
    benimsin sen dedi.
    bense onun,
    yaşam boyu,
    söyledi bunu bana, hayatı üstüne yeminler etti.
    ve onu gördüğüm ilk andan bu yana
    hissediyorum
    deli gibi çarpan bu yüreği.

    ~~alizafersapci

    Bendende teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. Bu arada şarkının adıdır La Vie En Rose :)

    YanıtlaSil
  16. Gerçeken harika bir şarkı ve şiir.ŞArkıdaki romantizmi hiç yaşamadım.Yaşamayı çok hayal ettim.Birbirine severek bakan gözler tanıyorum arkdaşlarımdan var bir kaç çift.Hayal gibi rüya gibi.
    Senin için gerçek olması dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  17. çok anlatmışsın duygularını...yüreğine sağlık...paylaşım için teşekkür...

    YanıtlaSil
  18. ~~~semm

    Hepimizin hayali bu değilmi zaten , bu hayaller değilmi gözümüzü kör edip bizi hayallere sürükleyen :) Her nekadar bazı şeyleri ben karşılık beklemeden yapıyorum desek yada yapsakda her şey karşılıklı güzel . İnşallah bir gün hayallerimizin ve emeklerimizin karşılığını alırız bir gün :)

    ~~noidea

    İçinizde bir şeyler kıpırdatabildiysem ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil