***

 La Vie En Rose , dans , tango , latin dans










Kafamı kaldırıpda gözlerinle buluştuğumda
Biliyordum bu dansın lütfünu benden isteyeceğini
Bende tuttum ellerinden
Koptuk içinde olduğumuz gerçeklerden
Yürüdük seninle durmadan
Ve çalan şarkının içine girdik beraber
Ama ne olur konuşma , sus
Bana büyük laflar etme
İnanmadığımdan değil
Sadece
Büyü bozulduğunda hiç birini hatırlamayacağından
O yüzden susalım
Şarkıyı yaşayalım seninle
La vie en rose

Kısacık saçlarında
Upuzun mesafeler kat ediyorum şimdi
Gözlerinin manzarasına oturmuş
Şiirler yazıyorum gün batımına karşı
Sense elini kalbime uzatmış
Benden kalbimi istiyorsun
Ama üzgünüm
O kalp ne sana , nede bana ait
Sabırla bekliyorum kim olduğunu bilmediğim sahibini
Ve geldiğinde sahibi
Bana ait olan kalbide getirecek beraberinde
O yüzden susalım
Şarkıyı yaşayalım seninle
La vie en rose

Bütün meleklerimi kovdum
Bende kanatlarımı bıraktım bir köşeye bu gece
Ateşler içinde yanan bir şeytanım senin gibi
Sadece bir şarkılık indiğimden yeryüzüne
Günaha sahip çıkamam
Bakışlarımız yaşar her şeyi
Sonsuz oluruz bu şarkıda 
Aynı oluruz , ayna oluruz
Tek bir insan oluruz
Şahid oluruz bu gecenin büyüsüne
O yüzden susalım
Şarkıyı yaşayalım seninle
La vie en rose

İçimde yüzüyorsun tüm asaletinle
Bense seni izliyorum
Almışım avuçlarıma yıldızları
Senin onuruna saçıyorum herbirini senin içine
Ama anlamadığım şey
İçmeme rağmen bu gece
Bu sarhoşluk senin gülüşünlemi oldu
İnan bana destek olmasan
Yığılırım yudum yudum içtiğim
Bu beni sarhoş eden gülüşünle
Ama zamanımız azaldı
Bitecek birazdan şarkının büyüsü
O yüzden susalım
Şarkıyı yaşayalım seninle
La vie en rose 

ESERCE







Categories:

21 Responses so far.

Leave a Reply

    Blogger news

    Blogroll

    About