ANNEMLE DİYALOGLARIM -1 (EVLENMEDEN ÖNCE)

mother, mother child , anne



Çöpte dergilerimi görüp soluğu hemen annemin yanında alıyorum.
_ Anne dergilerim nerde ya , gördün mü bir yerlerde ?
_ Yok görmedim dolabındadır
_ Çöptekiler ne o zaman ?
_ E , kem küm , yanlışlıkla atmışımdır

*************************************************************

Bir ayrılığın ilk günleri . Ben işteyken aklıma haspamın evde , masamın üstünde duran resmi gelir . Bir önceki akşam onu göremediğimi hatırlayıp annemi ararım
_ Anne , o …..’nun resmini naptın ?
_ Görünce moralin bozulmasın diye kaldırdım ben onu , niye soruyosun ki ?
_ Nereye kaldırdın anne ?
_ Olum napcan şimdi resmi , işte değimlisin sen ?
_ Anne sen söylesene nereye koyduğunu , akşam gelince layık olduğu yere koyucam ben onu
_ Neresiymiş orası
_ Tuvalete atıp , üstüne de sifonu çekicem
_ Hahahahhahaah

*************************************************************

Daha mart ayındayız ama annem , anneler günü hediyesini öne çekmeye çalışıyor
_ Oğlum senden bir şey istesem alırmısın , anneler günü hediyesi olur
_ Anne daha mart ayındayız
_ Olsun sen şimdiden al
_ Ne kadarki istediğin şey ?
_ 80 TL
_ Bakarız anne
_ Bakarız , yaparız , ederiz deyip duruyosun ama bir şey yaptığında yok
_ Hem istediğin şey ne ki ?
_ Ne olduğunu boş ver , sen ver 80 TL’yi ben alırım
_ Anne söylesene ne olduğunu ?
_ Çanta
_ Ya onbin tane çanta var evde ya
_ Ya zaten bir kerede istediğim bir şeyi yapsan şaşarım
_ İyi tamam ya bakarız

*************************************************************

Annem bana kız bulma derdinde . Ne zaman hayatımda biri olmasa başlar bana birilerini önermeye
_ Oğlum teyzenlerin bir tanıdığı varmış .
_ Eeeeee
_ Hani baş göz etsek sizi
_ Offf ya
_ Bi baksana Facebook’tan kıza
Ben annemi başımdan savmaya çalışıyorum ama annemde çareler tükenmez
_ Ben göremem anne kızı , profili açık değildir
_ Kardeşininkinden girsene , onda varmış
_ Allahım yarabbim ya , kardeşimin şifresini bilmiyorum ben
_ Arada öğrensene neymiş ?
Annenin ısrarları kesilsin diye kardeş aranır , şifre alınır ve kıza bakılır. Annem fikrimi sorar
_ Nasıl beğendin mi kızı ?
_ Banane güzelliğinden ya , huyu güzel olsun
_ Beğenmedin o zaman
_ Annen dinlemiyonmu beni , kimsenin güzelliği umrumda değil artık
_ Eee ne diyorsun ?
Ben kızın resmine daha dikkatli bakıp  hemen bahaneler üretiyorum. Kaşı , gözü , burnu üzerine bir şey diyemeyeceğim için daha yaratıcı bir şey bulmam lazım . Zamanında kız arkadaşım izlediği için , acaba bu kız ne izliyor diye 3 Bölüm Aşkı memnu izlemişliğim var . Durumu oraya bağlıyorum hemen
_ Anne çok fesat bir kız bu
_ Oğlum nerden anladın resimden , senden korkulur valla
Resme daha dikkatli bakıyorum , gerçektende öyle gözüküyor gözüme
_ Anne baksana şuna ya , Bihter gibi bakıyor bu . Ben Bihter hakkımı kullandım zaten , olmaz

*************************************************************

Yakın bir gelecekte kuzenimin memlekette düğünü olacak , konu geliyor yine kız meselesine
_ Oğlum kuzenin Eser kesin gelsin düğüne dedi . Birini gösterecekmiş sana
Ben seviniyorum , nasılsa gidemeyeceğim iş yüzünden diye . Yine durumu bağlıyorum
_ İyi gidince bakarız
_ Facebook’tan da bi baksana
_ Anne kim öğretti bu Facebook’u sana ya . Hep kardeşimin başının altından çıkıyo dimi bunlar
_ Ah ben şu internete bi kullanmayı bilsem var ya
_ Allaha şükür bilmiyorsun , sen kız istemeyi de Facebook’tan yapardın

*************************************************************

_ Oğlum teyzen dedi ki Eser’in Facebook’ta eşofmanlı resmi varmış
_ Anne başlıcam Facebook’a , varsa var nolmuş yani
_ Güzel resimlerini koysana oğlum , sil kötü resimlerini
_ Oldu anne , başka ne yapayım , Farmvill’de oynayayım mı ? Hiçbir şeyi silmem ben . Allah Allah ya !
_ Ya oğlum çocuk gibi resimler koymuşsun , sil şunları evlenince istediğini koyarsın
_ YUH !

*************************************************************

Eve gelirim . Bilgisayarımı açarım . Ama hoparlörün fişinin takılı olmadığını görüp onu takmaya çalışırken yanlışlıkla bilgisayarı kapatırım . Bir önceki gün bilgisayarı düzgün kapamadığım için Windows’u çökerttiğimden ben söylenmeye başlarım kendi kendime. Annem gelir odaya
_ Noldu yine ?
_ Ya kim çıkardı bu hoparlörün fişini ?
_ Elektrik süpürgesinin fişini takmak için ben çıkardım
_ Çıkardın da niye takmıyosun işin bitince ?
_ Aceleyle yaptım , unutmuşum
_ İyide burada boşta 2 tane priz var , onlara niye takmıyosun ya ?

*************************************************************

Eve gelirim . Bilgisayarın başına geçerim  ve annem yanıma gelir .
_ Oğlum bi yanımıza gelde yüzünü görelim
_ İşim var anne , bi dur ya
_ Eve geliyosun ya bilgisayarın başındasın yada saatlerce kızla konuşuyosun . Birazda bizimle sohbet etsene
_ Eee , kem küm . Bakarız anne

22 yorum:

  1. anamda hep msn resimlerimi takip ediyor. millet fotoşop mu ne yapmış güzellenmiş sen gidip gelip en kötülerini koyuyorsun diyor :)

    YanıtlaSil
  2. İnsanın, okurken yüzünde tebessüm oluşturan ilginç bir yazı olmuş, bütün erkek anneleri böyle herhalde. Kaynanam da oğlunu evlendirmek için aynı diyalogları onunla gerçekleştirmiş :)Ah bu erkek anneleri :))

    YanıtlaSil
  3. Ta ki eşim benimle evlenene kadar. Oğullarını başgöz edince rahatlıyor bütün anneler.

    YanıtlaSil
  4. Annelerin hepsi aynı :Pp Benimki de yıllardır oluşturma gayretini gösterdiğim penguen arşivini çöpe atmıştı. Arkasından sadece bakmıştım. :|

    YanıtlaSil
  5. Bir de 'Nerde çıkardıysan ordadır' muhabbeti var. Aslında nerde çıkardıysan orda değildir he. Anne onu kesin alıp başka bir yere kaldırmıştır ama çoktan unutmuştur. :)

    YanıtlaSil
  6. eserce blogu taşıdım yeni adresi takibe alabilirsin istersen

    www.ucuncubasamak.blogspot.com

    bek
    ri
    ya

    YanıtlaSil
  7. Bende kızıma aynı şeyleri yapıyorum.Rahmetli annemde bana yapardı,demekki hiç birşey değişmiyor.Yani anneler değişmiyor.Paylaşıma teşekkürlerr.Sevgilerrrrrrr...

    YanıtlaSil
  8. ~~Hicaz Şarkı

    Evet bütün anneler benimki gibi , çocuğunun mürvetini görebilmek için elinden geleni yapıyor . Valla yıllardır annemin bu evlilik muhabbetlerini hep savsakladım ama artık yavaş yavaş onun tarafına kadar kaymaya başladım . Çünkü benim ne hevesim kaldı artık , nede yeni birini kaldıracak gücüm.

    ~~Misssfit

    Ya fotoğraftan ne olacaksa anlamış değilim valla . Hayır sanki kendimi pazarlıyorum ya :)

    ~~Durupınar

    Ah ah , bazen çileden çıkıyorum ama yapacak bir şey yok . Emellerine ulaşana kadar pes etmiyorlar :)

    ~~Abdulrezzak

    Sen o kadar uğraş toparla biriktir onları , sonra bir gün bir bak , yerinde yeller esiyor . Ondan sonra kavga gürültü seyreyle yavrum seyreyle :)

    YanıtlaSil
  9. ~~Mesut Şen

    Evet o çıkanlar hiçbir zaman yerinde olmaz , ya dolapta , ya kirli sepetinde yada çöpte çıkarlar :)

    ~~Pilli Petro

    Orayıda rahatsız edeyim o zaman :)

    ~~Annemineli

    İşte bir anne yakaladık :) Neden ama neden , neden :) Ah anneler ah , zaman değişiyo onlar değişmiyor . Koskoca adam olduk , hala çocuk gibi görülüyoruz :)

    YanıtlaSil
  10. bayıldım ya,çok hoşuma gitti yazdıkların:)

    YanıtlaSil
  11. evlenınce ıstedıgını koyarsın:))annende gızlı kalmıs bır mızah yetenegı var

    ha bu arada sen evlenmeyı dusunmeyen tayfandandı dımı daha oncekı yorumlarından onu hatırlıyorum ama sende bu anne varken basın cabuk yanar benden soylemesı :D

    YanıtlaSil
  12. Ben evlenmekten korkan tayfadanım , zor iş :)

    YanıtlaSil
  13. allahım al bu anneleri vur ötekinee:) süperler yaaa:) şu dakika itibariyle koptum abi:)

    YanıtlaSil
  14. ~~ asmabahce

    Dimi :)

    ~~EY AŞK

    Hehe :) İç güdüsel bir şey bu galiba . Anneysen yapıcan :)

    YanıtlaSil
  15. Çok tatlııı,gülerek okudum:)
    anneler bi tanedir bitane

    YanıtlaSil
  16. Güzel bir paylaşım çoçuklar kaç yaşına gelirse gelsin annenin gözünde hep çoçuk kalıyolar bu diyolaglar bizde de oluyor annelık içgidüsü

    YanıtlaSil
  17. Facebook diyaloglarına çok güldüm..Güzeldi..:)

    YanıtlaSil