***

angel , melek , castiel , devil Ulan yazmak istiyorum ama yazacak bi şey bulamıyorum , aslında yazacak çok şey var ama ortalık yerede yazılmıyoki be anam . Hayır yanlış anlaşılmasın sapıkça şeyler değil , gayet duygusal içten şeyler ama yok yazamam . Günlük tutmayı özledim ya . En azından ona yazabiliyordum . Hani bazı şeyleri kimseye anlatamazsın yada anlatmak istemezsin yada avazın çıktığı kadar bağırmak istersin ama bağıramazsın ya , öyle bir şey işte . Birilerine anlatsan duymak istemeyeceğin şeyleri söyleyeceklerinden korkarsın . yok ulan yazmıyo kalem işte . Yaz diye bas bas bağırıyorum . Ben inadım kalem benden inat yahu . Kalemim sen yazmıyosun , gözüm bari sen ağla diyorum yok olmuyor .Ya hüngür hüngür ağlamak nasıl bir şeydi hatırlamıyorum bile . Dışarı çıkıp kendimi yollara vursam , saatlerce dolaşsam diyorum ayaklarım da inat . Ulan bu gece uyuzluğu tuttu her şeyin . Tutmayın beni bırakın ya . Sınırım olmamalı benim , sinirim hiç olmamalı . Kime olacakki sinir . Ben hep kendime sinirlendim . Ne istiyorum kendimden , ne alıp veremediğim varki . Bu kadar hırpalamak niye . Oğlum hadi başkalarına acıyorsun , kendinede acı bari ya .Ne çok ya kelimesini kullandım , daha doğrusu kelimeciğini . Yağcılığım üstümde bugün ama gıcırdayan ruhumu yağlasam daha iyi olurdu . Bugün ne alıp veremediğim var kendimle bilmiyorum diyeceğim ama gayet iyi biliyorum . Seviyorum . Bu gecenin en güzel şeyi bu kelime galiba . Seviyorum, seviyorum , seviyorum .Sevmek , sevilmek güzel şeyler . Sevmek ölmekle başlar ama bu sefer sevmek hayat doğursun bana , ona ve bana . Sevdiğimin diliyle konuşmak isterdim ama yok Gökçe bilmezsiniz siz . Yer canlıları anlamaz onun dilinden . Seviyorum . Birde kendine sev be adam , Hep başkaları hep başkaları , sonrada hani bana hani bana dersin . De anam de. Daha çok konuşursun kendi kendine . E o zaman konuşmaya devam değimli . Seviyorum . Özlemek bu kadar zormuydu , istemek böle bir şeymiydi . Eser durursunda özlemlerin üzerinden , be adam azcık dinlen be . Çek ruhunu bir huzur kenarına ense yap biraz .Kenar süsü olmuş duyguları boş versene . Hep uçurumun kenarına yakın durdunda uçamadın o uçurumdan aşağı . Seviyorum . Anladık ulan anladık seviyosun . Anla sende işte , ağla işte seviyosun . Niye ağlayasınki gül , avazın çıktığı kadar gül ,bayılana kadar , bu gece herşey inat ya inadına gül işte sende, hep inadına gülmedinmi sen , bu gece üzülmede inadına gül üzülmenin suratına doğru . Gençliğine gül , heder olan şeylere , baş tacı olanlara , boş verdiklerine , çok şey alıp hiç vermeyenler , hep verip alamayanlara , duyduğuna duymadığına gül . Duyduk duymadık deme oğlum gül . Sen palyaçosun, palyaçoluğuna gül . Dokuz köyden kovulanlar palyaço olur , sen o dokuz köye gül . onuncu köy sevdiğin kız oldu dur . Başka köy kalmadı artık dur . Gülme bu sefer güldür . onuncu köy yarin , yarini üzme dur . Yar hayattır durda hayatı yaşa . Seviyorum . İşte düşünmeden seviyorum diyebileceğin köy bura dur ve sevmeye , seviyorum demeye devam et . Şimdi onu bunu bırakta yat uyu zıbar hadi . Hani derdi ya bir zamanlar , zamanın içinde yitip gitmiş bir dost ,uyumak ölmektir diye . Koparsın bu dünyadan başka bir dünyada yaşarsın derdi ya . Hadi bu gece bir daha öl
Read More ...

***

orman , yağmur , forest , rain Yağmur bana geri ver gözyaşlarımı  
O kadar ihtiyacım varki bilemezsin  
Ne zamandır kirli kaldı gözlerim  
Temizlemezsem boğulacağım  
Boğulacağım içime dolan dumanların isinden  
Sen yağdırırken benim gözyaşlarımı yeryüzüne  
Ben içimdeki ateşlerde yanarak söndüm  
Oysa gözyaşlarım vardı onları söndürecek  
Yağmur geri ver bu gecelik gözyaşlarımı  
Bu gece ben yağmalıyım 
  Bu gece sabaha tertemiz uyanmalıyım
Read More ...

***

istanbul , turkey, kiz kulesi -->
İstanbul seni ister
Kimse farkında değil ama
Senin adını anar çığlıklarında martılar
Vapurlar iskeleye yanaşırken
Senin için bağırırlar
İstanbul her gece senin için yakar ışıklarını
Gelirsen , kaybolma , yönünü bul diye
Senin gelişini haber verebilmek için
Yedi tepenin her biri ayrı ayrı seni gözetler
Minareler gökyüzüne uzanır
Belki bir melek olurda gelirsin diye
Ezanlar Allah der
Bende şükrederim allaha
Seni karşıma çıkardığı için
İstanbul’un gözlerinde ararım seni
Ama biz İstanbul’u izlerken gözlerimiz kapalı
İstanbul seni görememenin acısıyla yanar
Denizler durgun , dalgasız bekler
Olur ya belki deniz kızı olurda gelirsin diye
İstanbul seni ister
Yalan , yalan tüm yazdıklarım
İstanbul değil seni isteyen
Tüm benciliğimle ben isterim
Çünkü ben kendini İstanbul sananım
Ben kendini mecnun sayan
Ben aşık olan
Seni tarifsiz seven adamım

Read More ...

***

heart , kalp, yurek , sevda


Sevmek ölmekle eşdeğer oldu hep bana
Kimi seversem sonu ölüm oldu
Ben düşünürken sonsuza kadar mutlu bir hayatı
Bir de baktım sırtımda bir hançer
Yanlış düşünmüş bence yazar
Demiş ya sevmek ölmekle başlar
Yalan
Ölmek sevmekle başlar çünkü
Her kalp çarpıntısı bir ölüm habercisi
Yüzümdeki her gülümseyiş azraile davetiyedir
İşte bu yüzden
Korkularım tekrar ölmek istemeyişimdendir
Sevgiden değil korkularım , saklanmalarım ölümdendir
Hani bilsemki
Gerçekten sevileceğim , yalansız , dolansız
Ölmek , yaşamak hepsine razıyım
Ya sen , sende ölümü mü olacaksın
Yaşamayı unutmuşken
Bana bir nefes hayat mı olacaksn
Ölümüm değilde
Doğumum mu olacaksın
Read More ...

***

dunya , earth , world , hands



Başladım hummalı bir çalışmaya
İçimde senin için yeni bir dünya hazırladım
Kaldırdım eski depremlerin tüm yıkıntılarını
Döndüm çölleşen bahçelerime
Yeniden diktim toprağıma yanan umutlarımı
Sönen güneşimi gömdüm
Senin yüreğini koydum yerine
Her gün içime sen doğ diye
Kapattığım tüm yollarımı yeniden açtım
Saçtım etrafa aşk tohumlarını
Senin için neler hazırladım neler
Bir masal yazdım içimdeki dünyada
Binbir gece değil binlerce gece sürecek
Bir taht hazırladım prensesim için
Bir ejder koydum seni koruyacak
Yedi cüceler bile bıraktı pamuk prensesi senin uğruna
Uyuyan güzel uyandı kendiliğinden
Susturdum bütün gürültüleri
Şarkılar çaldırdım seni anlatan
Seni bilmem ama
Ben senin için
Mutlu bir son hazırlamak istiyorum
Read More ...

    Blogger news

    Blogroll

    About