KENDİMLE KAVGA

angel , melek , castiel , devil Ulan yazmak istiyorum ama yazacak bi şey bulamıyorum , aslında yazacak çok şey var ama ortalık yerede yazılmıyoki be anam . Hayır yanlış anlaşılmasın sapıkça şeyler değil , gayet duygusal içten şeyler ama yok yazamam . Günlük tutmayı özledim ya . En azından ona yazabiliyordum . Hani bazı şeyleri kimseye anlatamazsın yada anlatmak istemezsin yada avazın çıktığı kadar bağırmak istersin ama bağıramazsın ya , öyle bir şey işte . Birilerine anlatsan duymak istemeyeceğin şeyleri söyleyeceklerinden korkarsın . yok ulan yazmıyo kalem işte . Yaz diye bas bas bağırıyorum . Ben inadım kalem benden inat yahu . Kalemim sen yazmıyosun , gözüm bari sen ağla diyorum yok olmuyor .Ya hüngür hüngür ağlamak nasıl bir şeydi hatırlamıyorum bile . Dışarı çıkıp kendimi yollara vursam , saatlerce dolaşsam diyorum ayaklarım da inat . Ulan bu gece uyuzluğu tuttu her şeyin . Tutmayın beni bırakın ya . Sınırım olmamalı benim , sinirim hiç olmamalı . Kime olacakki sinir . Ben hep kendime sinirlendim . Ne istiyorum kendimden , ne alıp veremediğim varki . Bu kadar hırpalamak niye . Oğlum hadi başkalarına acıyorsun , kendinede acı bari ya .Ne çok ya kelimesini kullandım , daha doğrusu kelimeciğini . Yağcılığım üstümde bugün ama gıcırdayan ruhumu yağlasam daha iyi olurdu . Bugün ne alıp veremediğim var kendimle bilmiyorum diyeceğim ama gayet iyi biliyorum . Seviyorum . Bu gecenin en güzel şeyi bu kelime galiba . Seviyorum, seviyorum , seviyorum .Sevmek , sevilmek güzel şeyler . Sevmek ölmekle başlar ama bu sefer sevmek hayat doğursun bana , ona ve bana . Sevdiğimin diliyle konuşmak isterdim ama yok Gökçe bilmezsiniz siz . Yer canlıları anlamaz onun dilinden . Seviyorum . Birde kendine sev be adam , Hep başkaları hep başkaları , sonrada hani bana hani bana dersin . De anam de. Daha çok konuşursun kendi kendine . E o zaman konuşmaya devam değimli . Seviyorum . Özlemek bu kadar zormuydu , istemek böle bir şeymiydi . Eser durursunda özlemlerin üzerinden , be adam azcık dinlen be . Çek ruhunu bir huzur kenarına ense yap biraz .Kenar süsü olmuş duyguları boş versene . Hep uçurumun kenarına yakın durdunda uçamadın o uçurumdan aşağı . Seviyorum . Anladık ulan anladık seviyosun . Anla sende işte , ağla işte seviyosun . Niye ağlayasınki gül , avazın çıktığı kadar gül ,bayılana kadar , bu gece herşey inat ya inadına gül işte sende, hep inadına gülmedinmi sen , bu gece üzülmede inadına gül üzülmenin suratına doğru . Gençliğine gül , heder olan şeylere , baş tacı olanlara , boş verdiklerine , çok şey alıp hiç vermeyenler , hep verip alamayanlara , duyduğuna duymadığına gül . Duyduk duymadık deme oğlum gül . Sen palyaçosun, palyaçoluğuna gül . Dokuz köyden kovulanlar palyaço olur , sen o dokuz köye gül . onuncu köy sevdiğin kız oldu dur . Başka köy kalmadı artık dur . Gülme bu sefer güldür . onuncu köy yarin , yarini üzme dur . Yar hayattır durda hayatı yaşa . Seviyorum . İşte düşünmeden seviyorum diyebileceğin köy bura dur ve sevmeye , seviyorum demeye devam et . Şimdi onu bunu bırakta yat uyu zıbar hadi . Hani derdi ya bir zamanlar , zamanın içinde yitip gitmiş bir dost ,uyumak ölmektir diye . Koparsın bu dünyadan başka bir dünyada yaşarsın derdi ya . Hadi bu gece bir daha öl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder