SENİN İÇİN

dunya , earth , world , hands



Başladım hummalı bir çalışmaya
İçimde senin için yeni bir dünya hazırladım
Kaldırdım eski depremlerin tüm yıkıntılarını
Döndüm çölleşen bahçelerime
Yeniden diktim toprağıma yanan umutlarımı
Sönen güneşimi gömdüm
Senin yüreğini koydum yerine
Her gün içime sen doğ diye
Kapattığım tüm yollarımı yeniden açtım
Saçtım etrafa aşk tohumlarını
Senin için neler hazırladım neler
Bir masal yazdım içimdeki dünyada
Binbir gece değil binlerce gece sürecek
Bir taht hazırladım prensesim için
Bir ejder koydum seni koruyacak
Yedi cüceler bile bıraktı pamuk prensesi senin uğruna
Uyuyan güzel uyandı kendiliğinden
Susturdum bütün gürültüleri
Şarkılar çaldırdım seni anlatan
Seni bilmem ama
Ben senin için
Mutlu bir son hazırlamak istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder