İLERDE OLURSA KIZIMA MEKTUP

child , cute , sevimli , cocuk

Merhaba bebeğim , bi tanem , aşkım .
Şimdi beni tanımıyorsun , tanımıyorsun bu genç adamı . Ben …. Ben senin babanım kızım . Bilmiyorum sana anlatacaklarımı duyabilecekmisin ama bildiğim , seni çok sevecek bir baban olacak gelecekte . Şimdi bilmediğim bir yerdesin, galiba cennet dedikleri yerdesin şimdi ve beni dinleyip gülüyorsun , “bu aptal adam mı benim babam” diye. Üzgün bebeğim baban bi aptal . ama bu aptal adam seni çok seviyor .
Bir gün gelecek bir kadın bana bebeğimiz olacak diyecek . Sevinçten havalara uçacağım o an . Herkese baba oluyorum diyeceğim , sokaklara çıkıp haykıracağı
-Baba oluyorum !!!
-Baba oluyoruuuuuuuuumm !!!!!!!
Bende baba olacağım , babam olacağım bende . Aylarca senin aramıza katılacağın günü bekleyeceğiz. . Annenle hayaller kurup , planlar yapacağız . Bi tanem seni çok seviyorum ama annenide fazla hırpalama olurmu , onuda çok seveceğim çünkü .
Ve o an gelecek , hep kötü anılarımın olduğu o hastane koridorunda senin geldiğini müjdeleyecekler bana . Seni ilk gördüğümde allahım diyeceğim , bu küçücük şey ne kadarda tatlı. Acemice seni kollarma alacağım . Ne kadarda güzel kokuyosun sen . Allahım ellerimde bi mucizeni tutuyorum , bana böyle bir mucize verdiğin için sana şükürler olsun , hayatım boyunca bu mucizeni koruyacağıma yemin ederim . Göz göze geleceğiz senle . Sakın korkma tamamı . o uzun ince şey senin baban .
Büyümeye başlayacaksın . İyi günleride olacak , kötüleride ama ben her zaman senin yanındayım bebeğim .hastalanacaksın , başucunda sabahlayacağım , üzülüğünde bende üzüleceğim , senin sevinçlerini paylaşacağım . Sana masallar anlatacağım , oyunlar oynayacağım seninle. Okula başladığında sabahları beraber gideceğiz okula , beraber ders çalışacağız seninle . Ama matematikde bana güvenme bebeğim , üniversitede 5. senede geçebildim matematiği , kusura bakma sana pekde yardımcı olamayacağım bu konuda
Git gide büyümeye başlayacaksın , güzel genç bir kız olacaksın zamanla . Anneni bırakıp seni kıskanmaya başlayacağım . Ama baştan söyleyeyim , baban biraz geri kafalıdır , öyle açık saçık giyinmene izin vermem , hele yanında bi çocuk görürsem parçalarım o çocuğu . Ama gün gelecek hıyarın biri senin kalbini çalacak . Uçacaksın yuvandan ve o hıyarla kendi yuvanı kuracaksın

  child , cute , sevimli , cocuk

53 yorum:

  1. hem ağlayarak hem gülerek okudum bunu nasıl başardın tebrik ederim:)) inşallah o güzel günleri görürsün yakın zamanda, bir önceki yazında da bu duayı etmiştim şimdi de ediyorum hatta çok yürekten ediyorum kabul olsun diye. Ben de bir gün rüyamda oğlum olduğunu görmüştüm çok acayip bir duyguydu annelik...o günden sonra hep evlenip de bir oğlum olsun istedim, tıpkı rüyamdaki gibi olsun ve rüyamda verdiğim ismi vereyim...ben de mi mektup yazsam acaba, çok güzel bir fikir;)

    YanıtlaSil
  2. Doğmamış çoçuğa mektup tadında :))
    Çok etkileyici ve güzel bir yazıydı. Yüreğine sağlık! inşallah birgün kızın olur da bu mektubu ona okursun.
    Ama önce bi anne adayı bulman lazım tabii :)))

    SEvgiler,
    SAygılar...

    YanıtlaSil
  3. @ozzeinep
    Beğenmene sevindim , duaların içinde teşekkür ederim . İnşallah seninde , benimde dileklerimiz gerçek olur :)
    Sende bi mektup yaz bence , güzel oluyor , gerçi ben bunu yazarken güzel bir ruh halinede değildim ama :)

    @sözün özü
    Valla anne adayları konusunda sorun yaşıyorum yada onlar benle sorun yaşıyo karar veremedim :)

    YanıtlaSil
  4. İşte süper baba :)

    Kızını şimdiden düşünüyor.

    -

    Olur da ilerde doğacak kız çocuğuna bu mektubu okumakta kararlıysan burdaki yorumları da mektupla birlikte sakla derim.

    Bir de o mektuba dolar koymayı unutma. Para her devirde lazım :)

    YanıtlaSil
  5. doğal,katıksız ,gerçekten baba tadında bir mektup.baba olmayan, olmak için can atan, gönlüne sağlık

    YanıtlaSil
  6. çok güzeldi inşallah gönlünün istediği gibi olur herşey :)

    YanıtlaSil
  7. @Evren

    Evet , iyi fikir bencede :) Ben para koymayayım mektuba , para her şeyi kirletir :)


    @ Bubenmishim
    Teşekkür ederim , can atmakla bitmiyo bu işler valla :)

    @Funda
    İnşallah dileklerimiz gerçekleşir hepimizin :)

    YanıtlaSil
  8. anan daha yok ki ortalık da , ilahi buna çok güldüm duygusal baba aday adayı :)

    YanıtlaSil
  9. @иαℓαи
    Ama öyle :) Ben bu kızın ana adaylarıyla yaşadıklarımı anlatmaya kalksam sırf onun için yeni bir blog açmam gerekir ya :)

    YanıtlaSil
  10. Eserce ana adayları ile yaşadıklarını lütfen bizimle de paylaş,hem bakarsın bize tecrübe olur.

    YanıtlaSil
  11. bu yazdıklarınızı uygulayabilceğiniz günleri görmeniz dileğiyle..

    YanıtlaSil
  12. insanın cocuk sahibi olması cok büyük bir lutuf bence sende cok güzel işlemissin bende hep bir oğlum olsun istemişimdir

    baba olacagım babam olacagım bende
    ... süperdi.. paylasımların devamını diliyorum .

    YanıtlaSil
  13. bir tane site vardı geleceğe mail atıyordun 30 yıl sonra mail verdiğin adrese yollanacaktı, ben kendime mail atmıştım onu bulursan bu mektubu birde oradan kendine yolla yada kızına alacağın bir adrese, ilginç olabilir

    YanıtlaSil
  14. Sayın Eserce,
    Kimi yerinde hüzün, kimi yerinde neşe saçan mektubunuz harika fazlasını istemek olmaz. Rabbimden tüm anne baba adaylarına sağlıklı, bilge kişilikli evlatlar vermesi için hep dua ederim. Sizide duamın çemberi içine aldım.
    Geleceğini aydınlatacak huzurlu bir yuva ve hayır evlatlar diliyorum.
    Sevgi ve Saygılar

    YanıtlaSil
  15. @Evren
    Zaman zaman paylaşırım artık . İnşallah kendine hitap edecek bir şeyler bulursun :)

    @Beyaz büyü
    İnşallah o günlerde gelecek :)

    YanıtlaSil
  16. @ Erhan Yiğit
    beğenmeniz çok mutlu ediyor beni , demekki içimden geçenleri gerçekten yansıtabiliyorum :)

    @Siminya

    Bir araştırayım ben o siteyi hani sanmam ama bir gün unuturum falan bu mektubu o mail biraz geçte olsa hatırlatır bana :)


    @Haykırış
    Bir çoğumuzun arzu ettiği o huzurlu yuva inşallah hak eden herkesi bulur , duaların için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  17. mimlendiniz efendim....(:

    http://essinmorkedi.blogspot.com/2009/12/2010dan-neler-isterim-neler-neler.html

    YanıtlaSil
  18. insanda kızına yazma isteği uyandırıyor...
    Aklımda birkaç cümle sıraladım mektubumun ilk satırları için, ancak hiç biri gelecekteki o yavrucağa bırakacak kadar değerli gelmedi...
    Zor işmiş gelecek umutlarına yazmak, tebrik ediyorum.
    İnşallah isteyen herkes ilerde bir gün evlat sevgisini tadar...
    Sevgiyle,
    Luna.

    YanıtlaSil
  19. @Luna
    Zordur ama güzeldir yazmak , sanırım sende yazmışsın , ne güzel :)

    YanıtlaSil
  20. İyi ki tekrar yayınlamışsın bu mektubu, yoksa arada kaynayacak ve ben göremeyecektim:) Süper... Kızın çok şanslı olacak bence..Şimdiden süper baba adayısın ne diyim...

    YanıtlaSil
  21. şu süper baba tanımlaması çok hoşuma gitti ya :)

    YanıtlaSil
  22. ölürüm... kız çocukları için ölürüm... şu hayatta benimde en çok istediğim şeylerden biridir kız çocuğu. bunu bu kadar çok isteyen birinin daha varlığı beni rahatlattı. tek piskopat ben değilmişim dedim :) yazı süper!

    YanıtlaSil
  23. @ÇitLemBik
    Yalnzılık değilsin malesef :) Keşke bütün piskopatların piskopatlıkları bizimki gibi olsa :)

    YanıtlaSil
  24. bende hep merak etmişimdir doğduğum gün için bana mektup yazan biri olmuş mudur diye istemişimdir böyle bişey şey gibi böyle hayatı anlatcak o mektupta korkma diycek sen güçlüsün kimse inanmasada başarcağına ben inanıyorum diycek bana o mektupta öyle işte güzel olmuş (:

    YanıtlaSil
  25. Herkes içindekileri bir şekilde dışarı vurur , benimkide böyle oldu belki sana mektup yazmadılar ama başka türlü bir dışavurum olmuştur :)

    YanıtlaSil
  26. ben yazmalarını isterdim ama annemlerin değil bi başkasının altında bir dost diye imzası bulunan (:

    YanıtlaSil
  27. Bi başkası senin için niye yazsınki :) O zman bu mektubu kendine yazılmış farzet , bende bir başkasıyım :)))

    YanıtlaSil
  28. ama babacığım sen hayat hakkında hiçbirşey söylemiyorsun :D ben yazıcam ama arkadaşımın çocğuna (:

    YanıtlaSil
  29. Şimdi hayattan bahsedipte çocuğun içini karartmayalım :)

    YanıtlaSil
  30. ben bahsedicem hazırlıklı olsun (: sorumluluklarını anlatcam çözebilceği yolları çözemediğinde bana başvurmasını sonuna kadar yardım ediceğimi :D

    YanıtlaSil
  31. Tabi o da farklı bir yaklaşım , belki güven kazanmasını sağlar :)

    YanıtlaSil
  32. elbette şu an kimseye güvenmeyip kendi ayaklarım üstünde durmaya çalışıyorsam hayata geç başlamam ve karşılaştığım ilk insanın kötü çıkmasıyla alakalı :D

    YanıtlaSil
  33. Geçde olsa bazı şeylerin farkına varabilmekde iyidir , zararın neresinden dönülürse kar . İnşallah senin kızın veya oğlun daha hazırlıklı olur hayata :)

    YanıtlaSil
  34. eğer evlenirsem öyle bir yetişcekler ki hata yapmadan yaparmışcasına bilinçli olarak :D

    YanıtlaSil
  35. İnşallah planladığın gibi olur herşey , hata yapsınlar ama ellerini sobaya sürsünlerki bi daha çıplak elle dokunmamaları gerektiğini anlasınlar :)

    YanıtlaSil
  36. bahsettiğimde o aslında ama ufaktan başlıycaklar ben gibi 18 olduktan sonra değil :D

    YanıtlaSil
  37. :) hadi bakalım sen dediğin şekilde yetişr bakalım çocuklarn :)

    YanıtlaSil
  38. şanlsı bir çocuk olacak:) tez zamanda annesini de bulman dileğiyle:)))

    YanıtlaSil
  39. Valla bu gidişle annesini zor bulurum ben çünkü kimseye güvenim kalmadı

    YanıtlaSil
  40. Çok güzel ve içten bi yazıydı, eline sağlık(:

    YanıtlaSil
  41. bu mektubu kendi kızını asla kucağına alamayacak biri olarak okudum,öyle,bomboş gözlerle ve kalple,gülümseyerek biraz da...

    YanıtlaSil
  42. Neden diye sormamın bir sakıncası varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada bugün face sayfamda gördüm okuyunca aklıma bu yazı geldi:)
      0 yaşında

      Baba :
      Ne kadar da güzel. Şimdi bu küçücük şey benim kızım mı...¿
      Gözleri de bana ne kadar çok benziyor...

      Kızı :
      Bu gözlerini benden hiç ayirmayan adam babam olsa gerek...

      5 yaşında

      Baba :
      Prensesim benim, güzel kızım...
      Söyle bakalım baban sana ne alsın...¿

      Kızı :
      En çok babamı seviyorum...
      Babam, niye annemle uyuyor...¿
      Hep benimle uyusun, başkasını sevmesin...

      10 yaşında

      Baba :
      Gittikçe yaramaz oluyor, kime çekti bu kız...¿

      Kızı :
      Ben babama aşığım...
      Büyüyünce babam gibi erkekle evlenecegim...
      Babam bu ay harçlığımı arttırır mı...¿

      15 yaşında

      Baba :
      Ne kadar da çabuk büyüdü...
      Eve de gittikçe geç kalmaya basladı, bu gidişle başına kötü bir şey gelecek... Sanırım daha sert konuşmalıyım...

      Kızı :
      Babam yüzünden arkadaşlarımla istediğim kadar vakit geçiremiyorum...
      Bana baskı uygulamasından nefret ediyorum...
      Ne zaman özgür olacağım...¿

      20 yaşında

      Baba :
      Artık sözümü dinlemiyor, benden giderek uzaklaşıyor...
      Kendi parasını da kazanmaya basladı ya, bana ihtiyacı kalmadı tabii.
      Uzun zamandır tatlı bir-iki laf geçmedi aramızda zaten...
      Evi de sürekli erkekler arıyor. Galiba kızım elden gidiyor...

      Kızı :
      Her dediğime alınıyor, beni bir türlü anlamıyor...
      Hele geçen gün giydiğim mini eteğe karışmasına ne demeli...¿
      Evden ayrılıp, kendi hayatımı kurmalıyım...
      Çocuk muamelesi görmekten bıktım artık!...

      25 yaşında

      Baba :
      Bir gün bunun olacağını biliyordum...
      İşte evleniyor...
      Zaten aramız eskisi gibi değildi...
      Şimdi bir de kocası var...
      Prensesim beni terkediyor...

      Kızı :
      Böyle bir günde bile o mutsuz ifadeyi takınmasının ne lüzumu var ki...¿
      Biliyorum, onu bir türlü içine sindiremedi. Bu yüzden yapıyor...
      Kendi hayalindeki damat degil ya!...
      Sanki birlikte yaşayacak olan o...

      30 yaşında

      Baba :
      Çok az görüşüyoruz. Daha sık biraraya gelsek ne iyi olur...
      Hem torunlarımı da özlüyorum...
      Kendi arkadaş çevrelerinden fırsat bulup da bize gelemiyorlar ki...

      Kızı :
      Babamları da çok ihmal ediyorum galiba...
      Yine telefonda çok üzgün geldi sesi...
      Haftasonu onlara süpriz yapmak en iyisi...

      40 yaşında

      Baba :
      Kızım, benim entellektüel düzeyimi yeterli bulmuyor...
      Ona göre çağın gerisinde düşünüyormuşum...
      Oysa küçükken derslerine hep ben yardım ederdim...
      Anlayamadığı bütün problemleri bana sorardı...
      Şimdi beni beğenmiyor...
      Bir daha onunla asla politik tartışmalara girmeyecegim...

      Kızı :
      Babam giderek daha da çocuk gibi davranıyor...
      Sürekli bir şeylerden yakınıyor...
      Gerçi son zamanlarda sağlığı da iyi değil ama...
      Ya ona bir şey olursa...¿
      Zaten hiçbir zaman dilediği gibi bir evlat da olamadım...

      45 yaşında

      Baba :
      Kızımın mutlu bir yuvası olması ne güzel...
      Gözüm arkada gitmeyecegim. Her şeyi kendi başardı...
      Onunla gurur duyuyorum...

      Kızı :
      Babam için çok endişeleniyorum. Onu kaybetmeye hazır değilim...
      İlaçlarını da hep ihmal ediyor zaten...
      Allah'ım onu benden alma!

      50 yaşında

      Baba :
      Dünyada mutlu kal kızım !...

      Kızı :
      Seni çok özleyecegim ve arayacağım babacığım...
      Şimdi ben kime danışacağım, kim yardım edecek bana...¿
      Ne olur gittiğin yerde çok mutlu ol...
      Ve hep yanımda olduğunu hissettir,
      Ne bileyim ben, arada sırada işaretler yolla mesela...
      Ah babacığım! Sensiz nasıl yaşayacağım...¿

      55 yaşında

      Kadın :
      Sen gideli, seni daha iyi anlıyorum babacığım...
      Keşke seni hiç üzmeseydim demeyeceğim,
      Çünkü "keşke"lerin hiçbir şeyi değiştiremeyeceğini biliyorum....
      Yine de beni duyuyorsan, lütfen seni
      üzdüğüm her gün için çok ama çok pişman olduğumu bil olur mu.

      Sil
    2. Biliyorum bu yazıyı , okudukça çocuk sahibi olmayı daha çok istiyorum , eşimle yakın bir zamanda düşünüyoruz ama bakalım , hayırlısı :)

      Yani çocuk sahibi olmanın farklı yolları da var. Çok isterseniz o yolları deneyebilirsiniz

      Sil
  43. :)) Hıyarın biriyle gidip yuva kuracaksın; sözü : Beni benden aldı :)))

    YanıtlaSil
  44. merhabalar.. ne kadar içten sıcacık bir mektup.. dilerim tüm o güzellikleri yaşarsınız..

    ayrıca yukarıda yorumlara göz atınca NALAN hanımın yorumunu okudum da, bazen tıbbın çare olamadığına alternatif tıp çare olabviliytor.. bitkileri küçümsemememk gerek.. nice imkansız denilen vakalarda sabırla tavsiye edilen bitkiler kullanıldığında sonuç vermiştir.. uzun sürsebilir ama olsun sonuçta imkansız değil..
    Annesi Rahim kanserini bitkilerle tamamen geçirmiş iyileştirmişbiri olaraktan, bitkilerin gücüne şahit olan biri olaraktan, vazgeçmesinler araştırsınlar başlasınlar bitkisel tedaviye derim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim .
      Nalan hanım içinde inşallah her şey dilediği gibi olur

      Sil