HER ŞEY BİNİP GİTMİŞ UÇURTMALARA + MİM

ucurtma , kite -->
Uçurtma bayramı vardı , hadi değişiklik olsun bizde gidelim dedik . Yapıp uçurtmamızı gittik şenliğe . Her zamanki grubumuz tamamdı . 3 erkek 2 kız . Sonra en güzel uçurtma yarışmasına katıldık ve 4. olduk . Çok kızdık torpil var dedik ama olsun , bizim gözümüzde uçurtmamız en güzeliydi . Ardından aldık uçurtmamızı koyduk rüzgarın önüne . Uçmadı inatçı uçurtma , saatlerce uğraştık ama uçmadı . Ne denediysek , ne yaptıysak beceremedik bir türlü . Sonra herkes dağılmaya başladı . Tek tük birileri kalmıştı ama biz inat etmiştik bir kere . Tekrar tekrar denedik , uçurtma inatçıydı ama biz ondan daha da inatçıydık . Sonunda uçtu uçurtma , hem de ne uçma , zor zaptediyorduk uçurtmayı . Biz uçurtmayı en son uçuran kişiler olmuştuk . Çok az kişide görse , en sonda olsa uçmuştu ya uçurtma şanslıydık . Şanslıydık çünkü uçmamış olsaydı da yinede bir uçurtmamız vardı en azından , en güzeli olduğuna inandığımız ve uçacağını hayal edebildiğimiz :)





Bir yerlerden MİM kaptım kendime , domuz gribi kaptım gibi oldu bu cümle ama neyse :)
MiM:Senin için 5 önemli yer ?
1- Kankamın evi – Orası bizim grubun ikinci evi gibi bir şey . Orası olmazsa olmaz yani
2- Göztepe Özgürlük Parkı – Çocukluğumdan beri vazgeçemediğim yerlerden biri , bizimle birlikte büyüdü , olgunlaştı sanki . Biz değiştik , biz değiştikçe o da değişti
3- Kadıköy – Düşündümde belli bir yer yerine kadıköyün her yeri önemlidir bir yerde benim için . Cafesiydi , barıydı , parkıydı , sinemasıydı . Kadıköy işte fazla söze gerek yok , hayatımız .
4- Nautilus – Canımız sıkılınca takıldığımız mekanlardan biri . Bu aralar pek gidemiyoruz ama
5- Adalar – Şimdi adaları yazmasam olmaz yani . Her gidişimizde yeni bir mecera , yeni bir anı verir bize
Mim isteyen varsa alabilir :)

10 yorum:

  1. 4.lük de fena değil, ben de uçurtma uçurmak istedim okuyunca... güzel bir gün olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı uğurlu olsun vatana millete. Ahh ah ne uçururduk çocukluğumuzda uçurtmaları. Tabi benimkiler hiç uçmazdı, kıçı yanık it gibi koştururdum uçacak diye, yine de uçmazdı körolasıca..
    Saatlerce uğraşıp yapardım, anneme babama da yaptırmıyordum kendim yapıyordum. Şimdi ki gibi hazır satılmıyordu ki.
    Gerçi hazır satılsa da almazdım zaten. Ben onu uçurmaktan çok yapmayı severdim. :DD

    YanıtlaSil
  3. @ozzeinep
    Güzel bir aktivitedir , tavsiye ederim :)

    @mr_lonely
    Hazır satılanı güzel olmaz bence :) Bizde küçükken poşetlerden uçurtma yapardık . Yarı balon , yarı paraşüt melez bir uçurtma olurdu :)

    YanıtlaSil
  4. Benim hiç uçurtmam olmadı, nasıl uçurulur onu bile bilmiyorum. Dövün beni :)

    Lakin güzel bir gün geçirmişsiniz, yalnız uçurtma bayramını ilk kez duyuyorum. (hala dövme şansınız var)

    Bizim buralarda da kutlansın!

    YanıtlaSil
  5. @Evren
    Herşeyin bir ilki vardır , sende dene bence , keyif alcağından emin olabilirsin :)Şarkısı bile var , uçurtma bayramları diye :)

    YanıtlaSil
  6. Gel uçurtma bayramları var
    Haydi sevin de gel
    Ölümsüz özgür çocukluğuna
    Yeniden yol ver
    Haydi koş haydi gel

    - şimdi dinledim, güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  7. @öykününannesi
    Ben isme taktım şimdi , bi gün bende ılgının babası diye blog açıcam :) Manyağım valla ben ya :D

    @Evren
    Seviyorum böyle meraklı insanları , hemen arayıp dinlemişsin şarkıyı , sıradaki alkışları sana yolluyorum :)

    YanıtlaSil
  8. ya uçurtmaları çok severim ama bir kez bile uçuramadım bak şimdi iyice özendim :)

    YanıtlaSil
  9. :)) valla isteyince oluyo , uçuna kadar uğraşmak lazım :)

    YanıtlaSil