EYE OF THE TİGER

rocky balboa , rocky
Sabah kalktığımda gözümün üstünde bir ağırlık hissettim , hemen koşturdum aynaya baktım . Aklımdan ilk geçen “ulan uykumda dövdülermi lan beni” Gözüm bayağı şişmiş , dayak yemiş gibiydim . Kendimi Rocky Balboa gibi hissettim . “Başardım Adrian , uykumda bir şey başarmışım ama haberim yok , Adriaaaannnnn .” Eye of the tiger'ı mırıldanarak işe gitmek için hazırlanmaya başladım . “Risin’ up, back on the street , Did my time, took my chances”
Vücudum artık beni iyiden iyiye uyarıyor . Kendine dikkat et , kendine çeki düzen ver diyor şiddetli bir şekilde . Bende onu dinlemeye karar verdim . Bu tür durumlarda yaptığım ve kesinlikle uygulamaya koyduğum o acil kendimi kurtarma planlarından birini hazırladım
1- Akşam erken yat
2- Bir-iki hafta evde bilgisayarı mecbur kalmadıkça açma
3- Stres yaratacak şeylerden uzak dur
4- Yediğine içtiğine dikkat et
5- Acil olarak sigarayı bırak
6- Kafanı toparla
7- Kendine yeni uğraşlar bul

Evet , bunları yapabilirmiyim , yapabilirim tabi neden yapamayayım ve şu anda ciddi ciddi kendimle inatlaştım .Yani iş artık inada bindi . Özellikle bilgisayarı kapatma durumu bana çok iyi gelecek . Uzun zamandır göremediğim arkadaşlarımı ziyaret edeceğim , kitap okuyacağım , tekrar yazmaya başlayacağım , belki hiç gitmediğim yerlere gideceğim , bilgisayarın uyuşturduğu kafamı toplayacağım , arkadaşlarımın peşine takılıp biraz onlarla gezip tozacağım , biraz onların ortamlarında takılacağım , beni eğlendirecek , moral verecek şeylerle uğraşacağım . Hadi bakalım hayırlısı :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder