***

Yukarıdaki resimdede görüldüğü gibi pek dilek dileme heveslisi değilim ben . Bu fotoğraftaki yazı mecburiyetten bir dilek ağacına birşeyler bağlamam gerektiğinden yazılmıştı , bende bunu yazıp bağlamıştım :) Ne bileyim dileklerim pek gerçekleşmediği için bende yıllar önce dilek dilemeyi veya benzeri fiilleri braktım . İnsan beklenti içine giriyo sonra :) Ama madem morkedi tarafından mimlendik hadi bende 2010 ile ilgili içimden geçenleri yazayım :) Benim için güzel geçen 2009 pekde iyi bitmedi . 2010 çok güzel geçecek gibi bir his var içimde :)  


*Kesinlikle para istiyorum 2010 zatı muhtereminden ama öyle beni değiştircek , yoldan çıkarıcak kadar değil .Sadece hayalini kurduğum bir kaç şeyi yapacak kadar  

* Bu sene bulutların üstüne çıkıp sonrada çivileme yere çakılmak istemiyorum . Ya sürekli o bulutlarn üstünde kalayım yada hiç o bulutların üstüne çıkmayayım  

* Tango öğrenmek istiyorum . Şöyle gerine gerine tango yapmak istiyorum :)  

* Yan flüt istiyorum bu sene , flüt çalmayı öğrenmek istiyorum . En azından bir müzik aletini adam gibi çalmak benim gibi bir müzik aşığı için gerekli bence  

* Evlilikle ilgili tek bir kelime bile duymak istemiyorum  

* Kalender meşref olarak takılmak istiyorum :)  

* Yeni insanlarla tanışmak , onlarla dost olmak istiyorum  

* Yapmayı özlediğim bazı şeyler var , onları yine yapabilmeyi istiyorum  

* Kafayı çekip çekip , sokaklarda "SEVMİYORUM ULEEEN" diye naralar atmak istiyorum . Her şeyin tersini yaparımda ben :)  

* Matrix'in yeni serisi çekilsin istiyorum . O matrix heyecanını özledim :)  

* Bir kitabım çıksn istiyorum . Öyle best seller falan olmasna gerek yok , kendi kitlesi olsun yeter . Ölünce arkamda beni hatırlatacak bir şeyin kalması iyi olurdu .  

* Kankam bu sene zorla falıma bakmasın istiyorum . Sonra falı çıkmayınca küfrediyorum kendisine :)  

* Son olarak ayrılıklara aşağıdaki gibi tepki vermek istiyorum :)))) video

Categories:

12 Responses so far.

Leave a Reply

    Blogger news

    Blogroll

    About