2010 GELSİN HOŞ GELSİN :) - MİM

Yukarıdaki resimdede görüldüğü gibi pek dilek dileme heveslisi değilim ben . Bu fotoğraftaki yazı mecburiyetten bir dilek ağacına birşeyler bağlamam gerektiğinden yazılmıştı , bende bunu yazıp bağlamıştım :) Ne bileyim dileklerim pek gerçekleşmediği için bende yıllar önce dilek dilemeyi veya benzeri fiilleri braktım . İnsan beklenti içine giriyo sonra :) Ama madem morkedi tarafından mimlendik hadi bende 2010 ile ilgili içimden geçenleri yazayım :) Benim için güzel geçen 2009 pekde iyi bitmedi . 2010 çok güzel geçecek gibi bir his var içimde :)  

*Kesinlikle para istiyorum 2010 zatı muhtereminden ama öyle beni değiştircek , yoldan çıkarıcak kadar değil .Sadece hayalini kurduğum bir kaç şeyi yapacak kadar  

* Bu sene bulutların üstüne çıkıp sonrada çivileme yere çakılmak istemiyorum . Ya sürekli o bulutlarn üstünde kalayım yada hiç o bulutların üstüne çıkmayayım  

* Tango öğrenmek istiyorum . Şöyle gerine gerine tango yapmak istiyorum :)  

* Yan flüt istiyorum bu sene , flüt çalmayı öğrenmek istiyorum . En azından bir müzik aletini adam gibi çalmak benim gibi bir müzik aşığı için gerekli bence  

* Evlilikle ilgili tek bir kelime bile duymak istemiyorum  

* Kalender meşref olarak takılmak istiyorum :)  

* Yeni insanlarla tanışmak , onlarla dost olmak istiyorum  

* Yapmayı özlediğim bazı şeyler var , onları yine yapabilmeyi istiyorum  

* Kafayı çekip çekip , sokaklarda "SEVMİYORUM ULEEEN" diye naralar atmak istiyorum . Her şeyin tersini yaparımda ben :)  

* Matrix'in yeni serisi çekilsin istiyorum . O matrix heyecanını özledim :)  

* Bir kitabım çıksn istiyorum . Öyle best seller falan olmasna gerek yok , kendi kitlesi olsun yeter . Ölünce arkamda beni hatırlatacak bir şeyin kalması iyi olurdu .  

* Kankam bu sene zorla falıma bakmasın istiyorum . Sonra falı çıkmayınca küfrediyorum kendisine :)  

* Son olarak ayrılıklara aşağıdaki gibi tepki vermek istiyorum :))))

12 yorum:

  1. muhtemel dilekler, neden olmasın,inşallah olur. bu arada video kapanışa çok uymuş,"scrubs:)"diyorum başka da bir şey demiyorum.

    YanıtlaSil
  2. İstekleriniz hepsi kalbinizin kılığına girmiş aklınız istekleri.

    Bende sizin için her şeyin gönlünüzce olmasını diliyorum Allah'dan.

    YanıtlaSil
  3. dileklerinin hepsi gerçek olur inşallah. tango ve yan flüt çok güzel bi dilek hem gerçekleşmesi o kadar da zor değil. kitabın çıktığında ilk ben alıcam söz veriyorum.

    YanıtlaSil
  4. ya komşu bişey diçem:)
    bu dilekler çok değil mi?:)))
    ama var ya hepsi başına gelsin inşallah:)))))))

    YanıtlaSil
  5. @sophie

    Scrubs ya , J:D'yi o kadar çok kendime benzetiyorum ki karakter olarak , onu izlerken kendimi izliyorum sanki . Benim karikatürüze edilmiş halim :)

    @Hacivat
    Doğrudur, kalbimi bu aralar kullanmak istemediğimden aklımın hükmü daha keskin :)

    @stuven

    Benim çocukluk hayalimdir kitap çkarmak ama bir gün çıkacak o kitap :)

    @Bubenmishim

    Komşu bunlarmı çok ya , gayette makul davrandım dilek konusunda :)

    Ayrıca hepinizin dilkeleri 2010 da gerçek olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. arada entellektuel dılekler gordum:)gercek olması dılegıyle

    YanıtlaSil
  7. @EVRAKA
    Ama şimdi o entellektüel dilekler en azından benim için hayatıma renk katan şeyler . Onlar olmadanda olmazki :)

    YanıtlaSil
  8. nedir bu tangonun büyüsü..bende çok istiyorum öğrenmeyi:)

    istediklerine ulaırsın umarım.çok zor isteklerin yok.
    benim gibi uzaya gidip orda yaşamak istemiyorsun en azından:)

    YanıtlaSil
  9. @Evren
    İnşallah evren :)

    @bir masal anlatsam

    Heralde tangonun büyüsü içindeki tutkudan geliyor :)

    YanıtlaSil
  10. flüte bayıldım... ben de isterdimm ..:)
    hepsi hepsi ummadığın bi anda birdenbire oluversin.. tane tane ama ..:)

    YanıtlaSil
  11. İnşallah olurlar hepsi , zaten olabilecek şeyler , 2010 herkesin dilkelerini yerine getirsin :)

    YanıtlaSil