***

child , cute , sevimli , cocuk


           Dün gece uyku tutmadı beni , döndüm durdum yatağın içinde kafamda sürekli düşünceler . Kafamdaki bir şeyi alıp başka bir yere koyuyorum oh tamam diyorum ama sonra başka bir şey çıkıyor . Bu özelliğimi hiç sevmiyorum , ayrıntılar içinde boğulmayı sevmiyorum . Sonra kalktım biraz bilgisayarı açıp internette dolaştım . Kafam dağılınca tekrar yatağa geçtim beş dakika sonra yine kafamda düşünceler . Baktım bu böyle olmayacak kesin bi çözüm bulmam lazım . Güzel bir şey düşünmeye karar verdim . Bir çocuğum yok , evli bile değilim ama gelecekteki kızımı düşündüm . Beni tanıyan herkes bilir bir kız çocuğumun olmasını nasılda istediğimi , kız çocuğu görünce nasıl delirdiğimi .Bende başladım kızımı hayal etmeye . Bir anda kendimi parkın birinde , kum havuzunda onunla oynarken buldum . Ben kumdan kaleler yapmaya , oda benim yaptıklarımı taklit etmeye çalışıyordu ama beceremiyordu . Sonra bana sordu “baba sen nasıl yapıyorsun” diye . Bende anlattım nasıl yapacağını . Oda birkaç denemeden sonra yapmayı başarınca yüzüne büyük bir mutluluk ve babasının yaptığı bir şeyi yapabilmenin verdiği bir gurur ifadesi belirdi . Bende kendi kendime babasına çekmiş , kızımda yetenekli diye düşünüyorum . Sonra o sıkılıyo , salıncaklara doğru koşturuyor . Koştururken “Baba beni sallarmısın” diye bağırıyor . Aslında kucağıma alıp beraber sallanmak geçiyor içimden ama onun bu zevkini berbat etmek istemiyorum . Başlıyorum bitanemi sallamaya . Her çocuk gibi daha hızlı sallamamı istiyor , salıncağı tepesine ulaşmak istiyor ama ben her seferinde hızlandırmış gibi yaparak onu kandırmaya çalışıyorum . Ordanda sıkılıp kaydıraklara koşturuyor , bu sefer ben bağırıyorum arkasından “Dikkatli ol , bak bi daha getirmem seni” Sonra gidiyorum çimenlere uzanıp güneşin tadını çıkarmaya başlıyorum . Gözlerimi kapatmışım yine her zamanki gibi kafamda düşünceler ordan oraya at koşturup duruyor . Sonra yanıma biri uzanıp yanağımdan öpüyor . Gözlerimi açıyorum bana gülümseyerek bakan kızım gelmiş .Başını göğsüme dayıyo ve öylece hayalimdeki ben , kızım ve gerçek ben uykuya dalıyoruz

            Evli değilim , bir kızım yok , olup olmayacağınıda bilmiyorum ama ben olmayan bir şeyi özleyecek kadar manyak bir insanım :,(


child , cute , sevimli , cocukchild , cute , sevimli , cocukchild , cute , sevimli , cocukchild , cute , sevimli , cocuk

Categories:

27 Responses so far.

Leave a Reply

    Blogger news

    Blogroll

    About