BANA BİR MASAL ANLAT BABA

child , cute , sevimli , cocuk


           Dün gece uyku tutmadı beni , döndüm durdum yatağın içinde kafamda sürekli düşünceler . Kafamdaki bir şeyi alıp başka bir yere koyuyorum oh tamam diyorum ama sonra başka bir şey çıkıyor . Bu özelliğimi hiç sevmiyorum , ayrıntılar içinde boğulmayı sevmiyorum . Sonra kalktım biraz bilgisayarı açıp internette dolaştım . Kafam dağılınca tekrar yatağa geçtim beş dakika sonra yine kafamda düşünceler . Baktım bu böyle olmayacak kesin bi çözüm bulmam lazım . Güzel bir şey düşünmeye karar verdim . Bir çocuğum yok , evli bile değilim ama gelecekteki kızımı düşündüm . Beni tanıyan herkes bilir bir kız çocuğumun olmasını nasılda istediğimi , kız çocuğu görünce nasıl delirdiğimi .Bende başladım kızımı hayal etmeye . Bir anda kendimi parkın birinde , kum havuzunda onunla oynarken buldum . Ben kumdan kaleler yapmaya , oda benim yaptıklarımı taklit etmeye çalışıyordu ama beceremiyordu . Sonra bana sordu “baba sen nasıl yapıyorsun” diye . Bende anlattım nasıl yapacağını . Oda birkaç denemeden sonra yapmayı başarınca yüzüne büyük bir mutluluk ve babasının yaptığı bir şeyi yapabilmenin verdiği bir gurur ifadesi belirdi . Bende kendi kendime babasına çekmiş , kızımda yetenekli diye düşünüyorum . Sonra o sıkılıyo , salıncaklara doğru koşturuyor . Koştururken “Baba beni sallarmısın” diye bağırıyor . Aslında kucağıma alıp beraber sallanmak geçiyor içimden ama onun bu zevkini berbat etmek istemiyorum . Başlıyorum bitanemi sallamaya . Her çocuk gibi daha hızlı sallamamı istiyor , salıncağı tepesine ulaşmak istiyor ama ben her seferinde hızlandırmış gibi yaparak onu kandırmaya çalışıyorum . Ordanda sıkılıp kaydıraklara koşturuyor , bu sefer ben bağırıyorum arkasından “Dikkatli ol , bak bi daha getirmem seni” Sonra gidiyorum çimenlere uzanıp güneşin tadını çıkarmaya başlıyorum . Gözlerimi kapatmışım yine her zamanki gibi kafamda düşünceler ordan oraya at koşturup duruyor . Sonra yanıma biri uzanıp yanağımdan öpüyor . Gözlerimi açıyorum bana gülümseyerek bakan kızım gelmiş .Başını göğsüme dayıyo ve öylece hayalimdeki ben , kızım ve gerçek ben uykuya dalıyoruz

            Evli değilim , bir kızım yok , olup olmayacağınıda bilmiyorum ama ben olmayan bir şeyi özleyecek kadar manyak bir insanım :,(


child , cute , sevimli , cocukchild , cute , sevimli , cocukchild , cute , sevimli , cocukchild , cute , sevimli , cocuk

27 yorum:

  1. Evlendiğinde bir kızın olursa (ki dilerim olur) bu yazını anımsamanı tavsiye ederim. Hani işin gücün olur kızı ihmal edersin falan:))

    YanıtlaSil
  2. @şirvan
    İnşallah bi kızım olur , merak etme sen ihmal etmem onu :)

    @Cupy
    Etkilenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel şimdiden bu hayali kurması bi erkeğin :) Bence babalığı hakediyorsunuz fazlasıyla :))

    YanıtlaSil
  4. inşallah bir kızın olur.bende kız delisiyim ama iki oğlum oldu.acaba 3. kız olur mu diye düşünüyor ama cesaretim yok ya yine erkek olursa.anlıyacağın bende çok düşler kurdum ama olmadı.çocukların cinsiyeti olmaz.bambaşka bir sevgi.koşulsuz seviyorsunuz.erkekler de ayrıca çok tatlı....

    YanıtlaSil
  5. tabiki erkek olsa niye oldu demem , sağlıklı olduktan sonra hiç önemi yok , ama kız olsa iyi olur :))

    YanıtlaSil
  6. çok iyi bi baba olacaksın desene :D bu arada How To Save A Life - The Fray bu şarkıyı duydum sanki bloğunda :D bayılırım ben buna yaa :)

    YanıtlaSil
  7. İnşallah iyi bir baba olacağım , bakalım zaman göstercek herşeyi . Sanırsam doğru duymuşsun , bende ilk bi dizide duymuşrum o şarkıyı sonra hastası oldum :)

    YanıtlaSil
  8. güzel birşeyler düşüniyim deyip bunları hayal etmen çok güzel.gerçek olmasını dilerim

    YanıtlaSil
  9. Bu kadar kişi bunu diledikten sonra gerçek olur gibi geliyor bana :)

    YanıtlaSil
  10. çok etkilendim okuyunca, inşallah hayallerindeki gibi bir evliliğin ve yine hayallerindeki gibi sevimli, akıllı bir kızın olur:)

    YanıtlaSil
  11. inşallah ozzeinep o günleri görürüm :)

    YanıtlaSil
  12. o zaman biz evlenmeliyiz :p eski sevgilimden çocuklara olan nefreti yüzünden ayrılmştım :)) sonra anladım ki; ben de doğmamış çocuğuma baba arıyorum :D yok canım yanlış anlama öle ciddi ciddi kurulm çocuk yapmş deilim, ama kafamda bi çocuk war nedense.. Ve ona uygun babayı arıyor gibiyim.. bu bi hastalık tabi. bir nevi şizofrenlik..
    ama çok içten yazmışsın, sevdim yazını ;:)

    YanıtlaSil
  13. Seni kankamla tanıştırıp evlendırmeyı ıstedım!
    Olmayan kızına,olacak mı bellı de degıl :)
    isimler bakıyo,özlüyo,olabilitesi olan kız cocuklarını sevıyo..
    mayyakmısınız layyn :)
    neyse yınede sızlerı sevıyore.
    öpüldün :)

    YanıtlaSil
  14. baba olmak cok ozel bi his olsa gerek .)
    sana cook yakisir gibime gelio simdiden bu kadar ince dusunuosan .)
    ne guzel .)

    sevgilerr .)

    YanıtlaSil
  15. @HaYaL MeYaL
    Ben kızımın annesini buldum valla , şakada olsa teklifin için teşekkür ederim , darısı senin başına :)

    @MeL' jones
    Manyağız ulen , belli olmuyomu :)
    bazı insanlar böyle oluyo işte , manyak :)

    @LoLLa
    Babalık bana yakışmazsa kendimi intihar ederim valla :)

    YanıtlaSil
  16. derler ki, bir erkek bir kızı olduktan sonra babalığı gerçekten duyumsar... ama ne güzel ki siz babalığı, henüz baba olmadan duyumsamışsınız...
    umarım dileğiniz gerçekleşir...

    YanıtlaSil
  17. En azından birinin kahramanı olabilmek güzel bir duygu olurdu :)

    YanıtlaSil
  18. zamanı geldiğinde, kız da olsa, erkek de olsa onun kahramanı olacaksınız efendim... bu hiç değişmeyecek ki...

    YanıtlaSil
  19. orası öyle ama kız çocuğu daha bir farklı :)

    YanıtlaSil
  20. ayy ayy ayyy kız çocuğu isteyen bir erkek!!! bizim müdürümüz vardı kız çocuk manyaa adama hayrandım, şimdi bir erkeke daha hayran oldum sırf kız çocuk istio die:D ne güzel yaa takdir ettim:)))

    YanıtlaSil
  21. Benim tanıdığım bi çok erkek kız çocuğu istiyor :)

    YanıtlaSil
  22. çok sevdim blogunuzu

    işyerimde son anlarımda müzikle renk kattı

    YanıtlaSil
  23. teşekkür ederim ne mutlu bana o zaman :)

    YanıtlaSil
  24. kız çocuk başkadır derler..
    yeni keşfettim blogu,
    çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  25. kız çocuk çooook başkadır :)

    YanıtlaSil