***

Bu aralar geldiler yine bana , üfürükten nem kapar hale geldim , biri bir şey dese , ya altından ne çkacak diye düşünüyorum yada ters bir şey söylesede biraz çemkirip deşarj olsam diyorum . Yaptığım hiç bir şeyden zevk alamıyorum , her şey boş ve gereksiz geliyo , ne kimseyle konuşmak nede kimseyi görmek istiyorum , sürekli gerginim , kafamda sürekli düşünceler dönüyor ve ben tek bir şey bile düşünmek istemiyorum , o bile zor geliyo bana , sürekli düzgün giden bir şeylerin ters gitmesini bekliyorum , yani sağdan soldan , önden arkadan , yukardan aşağıdan her bir yandan geldiler bana . Şu geçici durumu atlatabilmek için tek istediğim şey bir ıssız ada bulmak . Yokmu bildiğiniz bir ıssız ada . yanıma üç şeyde istemiyorum valla , ıssız olsun yeter :) Yada kafamı alıp çekip gideyim bir yerlere oda olabilir , belkide hiç geri dönmem yada uyusam bu gece vede hiç uyanmasam yadaaaa hazır kurban bayramıyken kurban edin beni :) Çokmu içtim lan ben :) İçelim güzelleşelim evladım :) ada, island , yalnizlik
Read More ...

***

bayram , seker , candy Klasik nerde o eski bayramlar yazısıdır bu ,o yüzden fazla bi beklentiniz olmasın . Büyümenin temel kurallarından biridir , çocukken bizin için inanılmaz gelen , günler öncesinden iple çektiğimiz bayramların o inanılmaz büyüsünün yaş ilerledikçe kaybolması . O zaman çocuk aklıyla yapmaktan zevk aldığımız şeyler ne güzeldi . Her bayram toplayacağımız harçlıklar için yaptığımız hesaplar , kapı kapı dolaşıp şeker toplamamız , kız kaçıranlar , torpiller , maytaplar , harçlıklarla alınan oyuncaklar , özenle giymeyi beklediğimiz bayramlıklar ne güzel şeylerdi . Hala büyük bir yanım çocuk kaldı ama büyümenin getirdiği farkındalık eski bayramların tadını almamı engelliyo . O bayramlarla ilgili bir anımı anlatayım konu açılmışken . Bayram ilk gününü her zaman kuzenimle geçirirdim üniversiteyi bitirene kadar . Yine kuzenle kapı kapı dolaşıp şeker topluyoruz , dolaştığımız evlerden birinden bize mendil verdiler . Tabi biz ,bizden önceki nesillerin şeker , çikolata vs. ile birlikte mendilde verdiklerini bilmediğimizden şaşırdık bu ne diye. Daha sonra oradan ayrıldık , kuzen tutturdu olum bu mendiller büyülü olmasın diye . Ne alaka falan derken benimde aklımı çeldi . Biz asansörden inerken o büyülü mendilleri asansör boşluğuna atıp devam etmiştik yolumuza . Çocuk aklı işte :) Acaba düşünüy orun bu bayram çocukken yaptığımız şeylerimi yapsak . Ne bileyim çatapat alsak , kapı kapı dolaşıp bayramlaşsak çok komikmi olur :) Bunu bi düşüneyim ben :)
Read More ...

***

love , ask , sevda , sevgi , birds Her yere senin parçalarını serpiştirdim
Her şeyin içinde bir parça sen olsun diye
Yollar sıkıcı değil artık sen yanımda olduğundan
Yaptığım her şey daha anlamlı
Gördüklerim daha güzel
Nefes alırken bile seni çekiyorum içime
Bana bakanlar seni görürler gözlerimde
Çünkü dışarda , içerde , aklımda , kalbimde
Hatta bedenimde ve ruhumda
Sen varsın her şeyimde
İşte bu yüzden
Ne zaman seni özlesem
Çeviriyorum gözlerimi
Seni nerde görmek istersem oraya
Gördüğüm hayal olsada
Ben senin hayalini bile çok seviyorum
Read More ...

***

food face , yemek , surat Bloğumun formatını değiştiriyorum artık . O eski iç karartıcı görüntüyü ve karanlık yazıları halının altına itiyorum . Daha neşeli , daha eğlenceli bir format düşünüyorum kendime . Biraz kendi hayatımdan , biraz başkalarının hayatından , merak ettiklerimden , merak edilenlerden , sevdiklerimden , sevmediklerimden , öfkelendiklerim , öfkelenemediklerimden , kısacası hayattan bahsedicem ve bunu çoğu şeyi tiye alarak yapıcam . Evet evet güzel olacak sanırım , ilk olarak temamı değiştirdim ama bu şimdilik geçici bir görünüm , vakit bulduğumda daha düzgün bir görünüm oluşturacağım kendime , yani birkaç gün sırf görünüm için uğraşacağım . Bide uzun zamandır ihmal ettiğim , takip etmeyi bıraktığım bloglar var . Sevdiğim blogları en kısa zamanda takibe başlıyorum . Yorum yazmayı özledim
Read More ...

    Blogger news

    Blogroll

    About