ISSIZ ADAM DEĞİL ISSZ ADA :)

Bu aralar geldiler yine bana , üfürükten nem kapar hale geldim , biri bir şey dese , ya altından ne çkacak diye düşünüyorum yada ters bir şey söylesede biraz çemkirip deşarj olsam diyorum . Yaptığım hiç bir şeyden zevk alamıyorum , her şey boş ve gereksiz geliyo , ne kimseyle konuşmak nede kimseyi görmek istiyorum , sürekli gerginim , kafamda sürekli düşünceler dönüyor ve ben tek bir şey bile düşünmek istemiyorum , o bile zor geliyo bana , sürekli düzgün giden bir şeylerin ters gitmesini bekliyorum , yani sağdan soldan , önden arkadan , yukardan aşağıdan her bir yandan geldiler bana . Şu geçici durumu atlatabilmek için tek istediğim şey bir ıssız ada bulmak . Yokmu bildiğiniz bir ıssız ada . yanıma üç şeyde istemiyorum valla , ıssız olsun yeter :) Yada kafamı alıp çekip gideyim bir yerlere oda olabilir , belkide hiç geri dönmem yada uyusam bu gece vede hiç uyanmasam yadaaaa hazır kurban bayramıyken kurban edin beni :) Çokmu içtim lan ben :) İçelim güzelleşelim evladım :) ada, island , yalnizlik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder