İKİ ERKEK ve BİR KORKU FİLMİ


İKİ ERKEK ve BİR KORKU FİLMİ 

Yukarıdaki dehşet dolu kare bir korku filmi sırasında çekildi ? Peki bu kadar korkmuş muyduk ?

             Arkadaşım Cibuyza bir korku filminden bahsetti . Bir film incelemesi gibi gözükmemesi için ismini sonradan belirteceğim bu filmin . Öyle bir anlattı ki çok korkunçmuş , arkadaşı izleyecekmiş de yanındakiler akşam gidecek diye yarım saatten sonrasını izleyememiş , yok arkadaşı filmi izledikten sonra tir tir titriyormuş da rahatlamak için msne girmiş. Dedim nasıl bir filmdir bu ya , hadi izleyelim o zaman . İzlemeden öncede Cibuyza üç harflilerle ilgili arkadaşının başından geçen bir olayı anlatınca biz iyice havaya girdik . Evet korkucaz ulen , bu film kesin bizi korkutacak,bütün belirtiler bunu gösteriyor . Işıkları kapattık filmi izliyoruz , baktım Cibuyza elleriyle yüzünü kapatıyor . 

“Napıyosun olum” dedim . 
“Abi parmakların arasından bakıyorum kapıyı görmemek için” dedi .
“Olum öyle filmden ne zevk alacaksın” . 
“Böyle iyi ya” . 
Videoda göreceğiniz gibi arada bir Cibuyza’yı ben korkuttum . Cibuyza’yla korku filmi seyretmek ayrı bir zevktir çünkü ani çıkışlarda veya seslerde öyle korkar ki onu görmeniz lazım , filmi bırakıp onu seyretmek lazım aslında :) 
            Peki korktuk mu filmden . HAYIR ! Bizi film gereceğine Cibuyza’yla birbirimizi germiş ve bizi gerecek , korkutacak bir şeyin olmasını beklediğimizden gerilmiştik . Yukarıdaki kareye bakıp aldanmayın sakın , bu kadar bizi dehşete düşürecek bir şey yoktu filmde . Filmin adı neydi derseniz PARANORMAL ACTİVİTY . Biz korkmadık ama korkan çok kişi var . İzleyip izlememek size kalmış .Aşağıdaki video ise filmin sonlarına doğru bizim filmi izlerken çekilmiş video kaydımızdır ve sonunda arkadaşın yorumunu göreceksiniz :)

14 yorum:

  1. ben izlemek istiyorum ama herkes çok korkunç diyor :|

    YanıtlaSil
  2. Ha birfe gerçek yaşanmış hikayeyemiş falan :|

    YanıtlaSil
  3. ya sorma ben baya oldu bu filmi izleyeli.. aynen böyle şeyler duymuştum hakkında yok en iyi korku filmi 2009 un işte çok çok korkunç dedim neymiş izledim ve tek başıma izledim... heeeç bişi olmadı :) hiç korkmadım... çok abartılmış... bence tebi:)

    YanıtlaSil
  4. ~~voodoo
    Valla izle bakalım , sen korkarsun belki :|

    ~~mor kedi
    Bana görede çok abartmışlar , bilmiyorum blair cadısında daha çok korkmuştum ben :)

    YanıtlaSil
  5. bende korku filmi fobisi var aslında :| ben filmi izlemekten korkuyorum kendime engel olamayıp izliyorum sonra sabah olmak bilmiyor. :|

    YanıtlaSil
  6. Ben severim ya korku filmlerini , korkmak istersemde kulaklıla izlerim filmi , dahada bi korkunç oluyo :) O zaman sen bu filmi yalnız izleme kesin korkarsın sen :)

    YanıtlaSil
  7. kesin korkarım ben zaten o allahın emride ben birisiyle izleyince daha çok geriliyorum. Yarın gidip anlatıcak şerefsiz diye.

    YanıtlaSil
  8. Asıl düşündürücü olan bu filmin ABD de 1.sıralara kadar çıkmış olması.

    ABD'nin ya çok savuracak parası var ya da muazzam reklamı yapıldı bu filmin. Başka türlüsü aklım almıyor.

    Bu arada Eserce filmi seyrettiğine sevindim.

    Bu video olayını iyi düşünmüşsün.
    Arkadaşın da şeker, sempatik biri. Selamımı söyle :)) (Konuyu nasıl bağlayacağımı bilemedim) :)

    YanıtlaSil
  9. çok merak ediyordum ben de ama cesaret edemiyordum..bi deneyelim bakalım!!

    YanıtlaSil
  10. ~~ Hicaz Şarkı...
    Aklımda kalsın hatta akşam bir araştırayım söylediğiniz filmi . Benim içinse en iyi korku filmi demeyeyim ama beni en çok etkileyen film IT ( O ) filmidir. Stephan King’in kitabından sinemaya uyarlanmıştır . O filmi izledikten sonra palyaçolardan nefret ettim . Şimdi bile ne zaman bir palyoça görsem tedirgin olurum :)


    ~~ voodoo
    10’lu yaşlarda olsaydım kesinlikle bu filmin etkisinden uzun süre kurtulamazdım ama artık o kadar etkilemiyor filmler :)


    ~~ Evren
    Bencede filmin reklamı çok iyi yapıldı , fragmanı bile sinemada korkan insanlar üstüne düzenlenmiş , farklı tarzıyla birazda insanları cezbeden bir havası var filmin . Bu kadar düşük bütceyle böylesin bir hasılat elde edebilmekde büyük bir başarı zaten
    Tamam selamını iletirim :)


    ~~ nilgün

    İzlenmeyecek bir film değil , izlemeyin demiyorum ama herkesin beklentilerine cevap vermeyen bir film.

    YanıtlaSil
  11. Bende izledim bu filmi. arkadsım bana bu fılmın gercek kamera kayıtlarından oluştugunu bu olayların bıre bır gercek oldugunu soyledı, hatta film basında da yazıyor polis kayıtlarından alısmıstır diye. Ama böyle birsey yok . Genc bı cocuk bu senaryoya ait bi film yapıyor bunu bı sekılde yapımcılara iletiyor onlarda cok begenınce aynı senaryoyu profesyonel olan ıkı oyuncu ıle cekmeye karar verıyorlar ve bundan cok buyuk paralar kazanıyorlr.gitgide yayılıyor işte reklamın iyisi kotusu olmaz. burda konusmak bıle reklam yanı :))

    YanıtlaSil
  12. Banada arkadaş dedi bunlar gerçek görüntülermiş diye ama filmden sonra oyucuları araştırdım bir tanesi daha önce başka bir filmdede oynamış :)

    Aynı taktiği blair cadısındada yapmışlardı . Önce yapımcı firma tüm kayıtların gerçek olduğunu söylemiş , filmin popülaritesi düşüncede gerçeği açıklamışlardı . Ne olursa olsun Blair Cadısı en iyi korku filmleri arasında gösterilen bir filmdir.

    Blair cadısıyla ilgili küçük anekodlar
    Oyuncu olan 3 kişiden ayrı yönetmenlik yapan iki kişi daha vardı ancak gerçekçi olması için 3 oyuncuda cekim esnasında yönetmenleri hiç görmediler,hiç yıkanmadılar vs.Yönetmenler ise nasıl oynalamarı gerektiğini ağaçların üzerine küçük notlar bırakarak oyunculara söylediler

    YanıtlaSil
  13. son dönemlerde bu filmle ilgili "çok korkunç" vb tanımlamaları çok fazla duyuyorum. korku ve gerilim filmlerinin hastası olan kardeşim ve ben tabiki bu filmi de hemen izledik. ve ne yazık ki korkmadık.

    evet film sırasında elbette rahatsız edici, huzursuz edici sahneler var ama bu film korku filmi kategorisinde ne yazık ki bize göre çok alt sıralarda. hatta öyle ki benzer tarzda çekilmiş olan blair cadısı bile bu filmden çok daha korkunç.

    korku filmi konusunda son dönemlerde ciddi bir sıkıntı yaşandığını düşünmekteyim. daha bu sabah kahvaltı masasında kardeşimle aramızdaki bir dialog da buna yönelikti; öyle bir korku filmi seyretmek istiyorum ki gerçekten korkmak, oturduğum yerde dona kalmak ve etkisinden uzun süre kurtulamamak istiyorum mesela dedim kardeşime. ama ne yazık ki öyle bir film yok.

    bu arada konusu açılmışken çekilme aşamasında olan ama sponsor arayan bir belgesel filmden bahsetmek istiyorum. şu anda merakla bu filmi bekliyoruz kardeşimle. "karadedeler olayı" adında ki bu film söylenenlere göre ülkemizde yaşanan ve gerçek olan bir hikayeye dayanmakta ki film o zamanlar çekilmiş görüntülerin üzerinde oynama yapılmadan kurgulanmasıyla oluşturulacakmış.

    inanması çok zor bile gelse bir bakarsınız son zamanların en iyi ve gerçekci korku filmi belki de bizlerden çıkar kim bilir...

    YanıtlaSil
  14. Aslında türkler korku filmlerini becerebilseler bizim için korkutucu olabilirler . Çünkü yabancı filmlere bakıyoruz , korku öğeleri olarak hayalet , şeytan , kendi yerel efsaneleri v.s gibi şeyler kullanıyorlar . O yüzdende bize pek korkunç gelmiyor . Bizim kültürümüze uygun öğeler olan , iyi oyunculuk ve orta seviye efektlerle bize hitap eden , korkutucu bir film yapabilirler diye düşünüyorum .

    Bakalım , inşallah söylediğin film korkutucu olurda , bu sefer vay be ne film yapmışlar diyebiliriz bir türk filmi için :)

    YanıtlaSil