***


İKİ ERKEK ve BİR KORKU FİLMİ 

Yukarıdaki dehşet dolu kare bir korku filmi sırasında çekildi ? Peki bu kadar korkmuş muyduk ?

             Arkadaşım Cibuyza bir korku filminden bahsetti . Bir film incelemesi gibi gözükmemesi için ismini sonradan belirteceğim bu filmin . Öyle bir anlattı ki çok korkunçmuş , arkadaşı izleyecekmiş de yanındakiler akşam gidecek diye yarım saatten sonrasını izleyememiş , yok arkadaşı filmi izledikten sonra tir tir titriyormuş da rahatlamak için msne girmiş. Dedim nasıl bir filmdir bu ya , hadi izleyelim o zaman . İzlemeden öncede Cibuyza üç harflilerle ilgili arkadaşının başından geçen bir olayı anlatınca biz iyice havaya girdik . Evet korkucaz ulen , bu film kesin bizi korkutacak,bütün belirtiler bunu gösteriyor . Işıkları kapattık filmi izliyoruz , baktım Cibuyza elleriyle yüzünü kapatıyor . 

“Napıyosun olum” dedim . 
“Abi parmakların arasından bakıyorum kapıyı görmemek için” dedi .
“Olum öyle filmden ne zevk alacaksın” . 
“Böyle iyi ya” . 
Videoda göreceğiniz gibi arada bir Cibuyza’yı ben korkuttum . Cibuyza’yla korku filmi seyretmek ayrı bir zevktir çünkü ani çıkışlarda veya seslerde öyle korkar ki onu görmeniz lazım , filmi bırakıp onu seyretmek lazım aslında :) 
            Peki korktuk mu filmden . HAYIR ! Bizi film gereceğine Cibuyza’yla birbirimizi germiş ve bizi gerecek , korkutacak bir şeyin olmasını beklediğimizden gerilmiştik . Yukarıdaki kareye bakıp aldanmayın sakın , bu kadar bizi dehşete düşürecek bir şey yoktu filmde . Filmin adı neydi derseniz PARANORMAL ACTİVİTY . Biz korkmadık ama korkan çok kişi var . İzleyip izlememek size kalmış .Aşağıdaki video ise filmin sonlarına doğru bizim filmi izlerken çekilmiş video kaydımızdır ve sonunda arkadaşın yorumunu göreceksiniz :)
video

Categories:

15 Responses so far.

Leave a Reply

    Blogger news

    Blogroll

    About