KIZIMA

sevimli , cute , sweet, child

Merhaba bebeğim , bi tanem , aşkım .
Şimdi beni tanımıyorsun , tanımıyorsun bu genç adamı . Ben …. Ben senin babanım kızım . Bilmiyorum sana anlatacaklarımı duyabilecekmisin ama bildiğim , seni çok sevecek bir baban olacak gelecekte . Şimdi bilmediğim bir yerdesin, galiba cennet dedikleri yerdesin şimdi ve beni dinleyip gülüyorsun , “bu aptal adamı benim babam” diye. Üzgün bebeğim baban bi aptal . ama bu aptal adam seni çok seviyor .
Bir gün gelecek bir kadın bana bebeğimiz olacak diyecek . Sevinçten havalara uçacağım o an . Herkese baba oluyorum diyeceğim , sokaklara çıkıp haykıracağı
-Baba oluyorum !!!
-Baba oluyoruuuuuuuuumm !!!!!!!
Bende baba olacağım , babam olacağım bende . Aylarca senin aramıza katılacağın günü bekleyeceğiz. . Annenle hayaller kurup , planlar yapacağız . Bi tanem seni çok seviyorum ama annenide fazla hırpalama olurmu , onuda çok seveceğim çünkü .
Ve o an gelecek , hep kötü anılarımın olduğu o hastane koridorunda senin geldiğini müjdeleyecekler bana . Seni ilk gördüğümde allahım diyeceğim , bu küçücük şey ne kadarda tatlı. Acemice seni kollarma alacağım . Ne kadarda güzel kokuyosun sen . Allahım ellerimde bi mucizeni tutuyorum , bana böyle bir mucize verdiğin için sana şükürler olsun , hayatım boyunca bu mucizeni koruyacağıma yemin ederim . Göz göze geleceğiz senle . Sakın korkma tamamı . o uzun ince şey senin baban .
Büyümeye başlayacaksın . İyi günleride olacak , kötüleride ama ben her zaman senin yanındayım bebeğim .hastalanacaksın , başucunda sabahlayacağım , üzülüğünde bende üzüleceğim , senin sevinçlerini paylaşacağım . Sana masallar anlatacağım , oyunlar oynayacağım seninle. Okula başladığında sabahları beraber gideceğiz okula , beraber ders çalışacağız seninle . Ama matematikde bana güvenme bebeğim , üniversitede 5. senede geçebildim matematiği , kusura bakma sana pekde yardımcı olamayacağım bu konuda
Git gide büyümeye başlayacaksın , güzel genç bir kız olacaksın zamanla . Anneni bırakıp seni kıskanmaya başlayacağım . Ama baştan söyleyeyim , baban biraz geri kafalıdır , öyle açık saçık giyinmene izin vermem , hele yanında bi çocuk görürsem parçalarım o çocuğu . Ama gün gelecek hıyarın biri senin kalbini çalacak . Uçacaksın yuvandan ve o hıyarla kendi yuvanı kuracaksın
Hayal kurmak için erkenmi oldu acaba, önce anneni bulmam gerekli değilmi. Kimbilir nerdedir o cadoloz , kimbilir nerde tanışcaz acaba ?

11.11.2007

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder