KENDİ CENNETİMİZİ YARATALIM

lake , nature , gol


KENDİ CENNETİMİZİ YARATALIM

Bulmak istiyorum sana giden soruları
Bilmek istiyorum gelecek cevapları
Ama gelecekmi bilmiyorum
Senden bana bir gelecek
Gösterdiğin gibi bir melekmisin
Yada aynadaki aksin kadar gerçekmisin
İşte bu yüzden
Korkmasam böyle ölesiye
O vazgeçilmez insanlar mezarlığına
Bilsem ki seninde gitmeyeceğini
Bırak kalsın diğerleri derdim
Cehennemin dibinden aldıkları hayatlarında
Gel derdim
Biz kendi cennetimizi kendi yaratalım






6 yorum:

  1. Çok güzel şiir müzik okurken biraz uzaklaştım buralardan sağol yüreğine sağlık....

    YanıtlaSil
  2. Sanat adına güzel bir şiir ancak bana daha çok masalları andırdı.. Şiir yazarken güzeldir hayallere kapılmak ancak bunları gerçek hayata taşımak tehlikeli ve kandırıcı olabilir..

    YanıtlaSil
  3. ~~Hicaz Şarkı
    Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim . Gurulandım sizin gibi birinden bu sözleri duyduğum için İnşallah dediğiniz gibi biri çıkar karşıma , hayırlısı , kısmet :)

    Sizi takip etmek ayrı bir zevk ama buralarda olduğunuzu bilmekde güzel :)

    Sevgi ve saygılarımı sunarım size..


    ~~Aşk Güneşi

    İçinize ulaşabildiyse ne mutlu bana :)

    Çok güzel şiir müzik okurken biraz uzaklaştım buralardan sağol yüreğine sağlık....

    ~~Beyaz Büyü

    O yüzdendir o şiirde bahsettiğim korku , hayallerin beni götürebileceği tehlike beni korkutan

    YanıtlaSil
  4. knock knock knocking on heavens door çok da güzel gitmiş bu şarkıya.ne diyim kolay değil bazen yaratmak istemekle olsa keşke:)

    YanıtlaSil
  5. güzel duygusal bir şiir cennetini kendin yaratmak çok sevdim bu sözü dilerim güzellikler sizinle olur sevgi ve dostlukla...

    YanıtlaSil
  6. ~~It's me!
    Ama çok güzel şarkı ya, bi filmde duydum ilk bu şarkıyı , öyle bir yerde girdiki , süperdi yani :)

    ~~bilge
    Teşekkür ederim , bence insan cehenneminide , cennetinide kendi yaratır zaten diye düşünürüm .Bizi izin verdiğimiz sürece üzerler yada mutlu ederler , böyle düşünüyorum ben :)

    YanıtlaSil