HANİ SEN GİTTİN YA



alone , yalniz , alone man , yalniz adam
























Hani sen gittin ya
Git dedim bende herşeye
Seni sormalarından korktum hep
Seni hatırlatmalarından korktum
Senin  kıyametin koptu içimde
Seni kıyamet olarak anmalarından korktum
Sen gittin ya
Ardında bıraktıklarını kimse bilmesin istedim

Hani sen gittin ya
Bende çektim gittim buralardan
Ardımda bana benzeyen birini bıraktım
Maksat dostlar alışverişte görsün
İstemedim beni yıkılmış görmelerini
Desinler istedim
O neler gördü , aşar gider bu engelide
Yarın tekrar gülmeye başlar


Hani sen gittin ya
Şaiirin dediği gibi olmadı hiçbir şey
Hani herkes sana benzeyecekti şimdi
Oysa benzemedi kimse sana
Yanımdayken herkesde bir sen bulurdum
Gittiğinde ne değiştide
Kimsede bulamaz oldum seni
Ne değiştide
Kimse bulamadı sendeki beni

Hani sen gittin ya
Senle yaşadığım her anıyı karaladım ben
Hepsini bir başkasıyla tekrar yaşadım
İstedim ki seni değil
Hatırlatmalıydı bir başkasını o anılar
Sen gidince anılarıda gönderdim peşinden
Bana ait kalmamalıydılar çünkü

Hani sen gittin ya
Ben gittiğin yerde bıraktım bütün duygularımı
Geri döndüğümde dönen ben olmamıştım
Sanki bütün aşklarım aynıydı
Gidenlerle , bıraktıklarım hep aynıydı sanki
Şimdi düşünür oldum
Sahi  sen kimdin ?
Bu şiiri ben hangi giden için yazdım ?


9 yorum:

  1. Ardımda bana benzeyen birini bıraktım
    mısrasına vuruldum kalbinize sağlık yazabilecek aşamaya gelince ve yazılınca acısı geçiyor aşkın

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten son zamanlarda okuduğum en güzel şiirlerdendi..
    Kime yazdın bilmiyorum ama bunu yazzdırmayı başaranada teşekkür etmek lazım..
    Kutların seni..

    YanıtlaSil
  3. Hani sen gittin ya
    Git dedim ben de herşeye

    bu iki dize bile yeterdi.

    YanıtlaSil
  4. hani sen gittin ya
    aslında kaldın bende
    gibi...

    YanıtlaSil
  5. ben,ben olmayı unuttum sensizlikte sana benzeyenlerle vakit geçirdim ama nafile şimdi herşey birbirine karıştı ben kimim?sen hangisiydin?kimi sevmiştim ben aslında .niye bir tane olmadın niye?

    Diye mırıldandım kendimden birşeyler buldum yine şiirinde eline,dilini sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Giderken kendi şansınıda alıp götüreceksin beraberinde
    O şansın ne olduğunu asla bilmeyeceksin
    Bir soru hep kemirecek beynini
    "Ya gitmeseydim"

    kalan kadar gidende yasar pismanligi ama belkide dönemez dönecek yeri kalmaz..

    siirin cok hostu yuregine saglik..

    YanıtlaSil
  7. Yorumları için herkese çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. ""Sen gidince anılarıda gönderdim peşinden
    Bana ait kalmamalıydılar çünkü""
    negüzel söylemişsin...
    :(

    YanıtlaSil