***

toyzzshop
                                                             


                 Bu aralar ne kendi bloğumla ilgilenebiliyorum nede takip ettiğim bloglara bakabiliyorum . Çalıştığım şirketin taşınması ve sağlık problemlerim sebebiyle çok yoğun bir dönemin içine girdim . Kafamı kaşıyacak zamanı zor buluyorum açıkçası . Bu taşınma dönemi çok yorucu geçmesine rağmen bir açıdan çok faydalı oldu . Bu bir haftalık süreçteki taşınma telaşesi kafamdaki iş karmaşasının boşalmasını sağladı . Kafam öylesine doluydu ki  bu doluluk hiçbir şeye konsantre olamamama neden oluyordu . Biri bir şey söylediğinde veya sorduğunda aptal aptal suratına bakıp kısa bir süre ne dediğini anlamaya çalışıyordum . Ama yaptığım iş dışında başka bir şeye yönelmem kafamın boşalmasına ve rahatlamama sebep oldu . Üzerimdeki iş gerginliği uçup gitti  , bide  şu yorgunluk olmasaydı çok daha iyi olacaktı . Bu hafta , hafta sonu da dahil tam mesai yaptık . O çok sevdiğim uykudan mahrum kaldım yani kısa bir süreliğine . O yüzden hafta sonunu iple çekiyorum . Bir süre daha devam edecek bu yoğunluğun ardından ve sağlığım düzelmiş olarak  tekrar bu çok sevdiğim blog dünyasındaki yerimi alana kadar görüşmek üzere .

Categories:

16 Responses so far.

Leave a Reply

    Blogger news

    Blogroll

    About