YOĞUNLAŞTIM

toyzzshop
                                                             


                 Bu aralar ne kendi bloğumla ilgilenebiliyorum nede takip ettiğim bloglara bakabiliyorum . Çalıştığım şirketin taşınması ve sağlık problemlerim sebebiyle çok yoğun bir dönemin içine girdim . Kafamı kaşıyacak zamanı zor buluyorum açıkçası . Bu taşınma dönemi çok yorucu geçmesine rağmen bir açıdan çok faydalı oldu . Bu bir haftalık süreçteki taşınma telaşesi kafamdaki iş karmaşasının boşalmasını sağladı . Kafam öylesine doluydu ki  bu doluluk hiçbir şeye konsantre olamamama neden oluyordu . Biri bir şey söylediğinde veya sorduğunda aptal aptal suratına bakıp kısa bir süre ne dediğini anlamaya çalışıyordum . Ama yaptığım iş dışında başka bir şeye yönelmem kafamın boşalmasına ve rahatlamama sebep oldu . Üzerimdeki iş gerginliği uçup gitti  , bide  şu yorgunluk olmasaydı çok daha iyi olacaktı . Bu hafta , hafta sonu da dahil tam mesai yaptık . O çok sevdiğim uykudan mahrum kaldım yani kısa bir süreliğine . O yüzden hafta sonunu iple çekiyorum . Bir süre daha devam edecek bu yoğunluğun ardından ve sağlığım düzelmiş olarak  tekrar bu çok sevdiğim blog dünyasındaki yerimi alana kadar görüşmek üzere .

15 yorum:

  1. Geçmiş olsun. Size sağlıklı bol uykulu günler diliyorum!

    YanıtlaSil
  2. bende eserce nerelerde, neden yazmıyor acaba diyordum.hem geçmiş olsun hemde kolay gelsin sana:)

    YanıtlaSil
  3. Geçmişler olsun Eser,ben de bakamıyorum bir süredir bloğuma ve komşularıma...Sanki çocuğumu ihmal ediyor gibi hissediyorum :))Yakında buluşuruz yeniden ama,sevgiler arkadaşım :))

    YanıtlaSil
  4. dilerim tebdil-i mekanda ferahlık vardır..
    görüşmek üzere
    iyi bakın kendinize..

    YanıtlaSil
  5. çok çok geçmiş olsun dikkat et kendine acil şifalar dilerim...

    YanıtlaSil
  6. gecmis olsun..

    YanıtlaSil
  7. ödüle az kaldi...
    http://kontorland.blogspot.com/2010/03/2k10torland-blog-odulleri.html

    YanıtlaSil
  8. tedbil i mekanda ferahlık olup olmadıgının belırtılerını bunyenın bloga vurusu olarak gorecegız desene ÇOOOK YAKINDAAAA

    YanıtlaSil
  9. geçmiş olsuuuun :)
    http://gonulyaman.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler , geçmiş olacak inşallah :)

    YanıtlaSil