Ben ve Kendim

fantasy world , surreal


Bu ne güzel bir süpriz
Ben gelmişim kendimi ziyarete
Bütün olanlardan sonra
Hala yaşıyormuyum yoksa
Yoksa hala yaşatıyormuyum umutlarımı
Tamam ediyorum kabul
Borçluyum kendime bir özür
Çok kırdım kendimi
Bütün suçları kendimde aramıştım
Kendimeydi İnfazlarım hep
Ama ben hiç kendimde değildim ki


Ne güzel hayallerim vardı kendimle
Geleceğe biletimiz vardı
Güzel günlere yol alacaktık
Hani içimdeki çocukla hep barışık kalacaktık
Ama o çocuğu sakladığımdan beridir
Onu taklit etmeye çalışan bir deli oluverdim
Ne halim varsa gördüm yani
Ama gördüğüm bu halimi hiç sevemedim
Bende koyuverdim zamana kendimi
Saatin tik taklarıyla eğlendim
Tik dedim birileri hayatımdan çıktı
Tak dedim hepsini unuttum


Kavgalarımız oldu öldüresiye
Ben hiç kabullenemezdim gerçekleri
İnsanlıktan , onurdan , iyilikten bahsederdim
Sen hiç oralı olmazdın
Ama sen olurdun hep haklı çıkan
Haksızlık etmişim meğer sana hep
Kendim olmalıymış önceliğim
Kendimi korumalıymışım meğer
Ben başkalarını korumaya çalışıp
Onları savunurken
Meğer ben olmuşum savunmasız kalan



6 yorum:

  1. kendimiz olamadan yaşadığımız onca zaman ve kendimizi bulduğumuzda yaşadığımız şaşkınlık.
    son kıtasını özellikle çok beğendim, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. en önemli ve öncelikli olan şey sensin aslında öyle değil mi...

    YanıtlaSil
  3. ~~LLuvia
    Hayatta yaptığımız en büyük yanlışlık , kendimizi unutup başkalarına yönelmek

    ~~beenmaya
    Aynen öyle ama bazen unutabiliyoruz bunu

    YanıtlaSil
  4. Doğrusun,haklısın da hayat şekli haline geliyor başkalarını düşünmek,bnu azaltmak birşeyle eksiltti sanki bendn.ben böyle hissediyrum en azından.

    YanıtlaSil
  5. Feda ile feragati karıştırdığımız için önce kendimizi tüketiyoruz, sonra da kendimize kızıyoruz. Belki de bunu öğretenlerde suç, veya onlara öğretenlerde..

    yine de suç aramaktansa cevap aramak en iyisi :)

    Yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. ~~It's me!

    Sende doğrusun , başkaları için yaşarken birden kendine dönmek zor oluyor . Sanki hayattaki amacımız elimizden alınmış gibi .Kendi kendime soruyorum bazen eeee şimdi nolcak diye ?

    ~~GünCeraN

    Aslında bize öğretilenler doğru ama çevremizdeki uygulamalar yanlış

    YanıtlaSil