ARTIK


fantasy world , surreal















raktım artık
Her gece kendi ateşimle yanıp
Sabaha külleşm uyanmayı
Her sabah kendi küllerimden
Yeni bir ben yapmayı
Yeni bir umuda tutunmayı
raktım işte
l prensi olarak yaşamayı

Beklemiyorum artık
Bir gün karşıma çıkacağına inandığım insanı
Sonsuza kadar yaşamayacağımdan
Sonsuz kadar uzak ihtimallere tutunamam
Kandıramam kendimi
Gerçek bir aşn olduğuna
Beklemiyorum işte
Beklenecek hiç kimse olmadığından

İnanmıyorum artık
Her aşk bir ceza olarak geldiğinden
İsraf ettiğiniz aşkların bir ödü olacağına
Bana öğretilen tüm gerçekler yalandı
Bir gündüz rüyasıydı
Şehirde gölen bir seraptı
İnanmıyorum işte
Bana öğrettiğiniz gerçekler yaktı benim canı

Toplamıyorum artık
Kalbimde bıraktığız yıntıları
Siz zahmet etmeyin boşuna
Ben kendi ellerimlede yakarım
İçimdeki tüm ormanları
Dağım tüm görkemli duyguları
Bir mit olur aşk bana
Toplamıyorum işte
Artık benden arta kalan külleri 





9 yorum:

  1. sevgili Eser;

    inamıyorum derken bile böylesine inanmasan, herşeye rağmen aşka, bu dizeleri yazabilir miydin sanıyorsun..

    aşk var..
    olunanda değil, olanda marifet.. gerisini yak gitsin..

    YanıtlaSil
  2. sanki sesim aksi yapıyor sözlerinde...
    şimdi bizde;
    aşklara kül,
    inançlara pul, geçmişede mazi diyorlar...

    YanıtlaSil
  3. Selamlar çok etkileyici güzel bir şiir.BEN KENDİ ELLERİMLE YAKARIM İÇİMDEKİ TÜM ORMANLARI......

    YanıtlaSil
  4. boşver derim ben
    aşk sende hep güzel kalsın
    yaşayamayanlarda, yaşatamayanlarda değil
    sende kalsın...

    YanıtlaSil
  5. Yuregine saglik arkadasim! .ok guzel bir paylasimdi.
    '' Beklemiyorum artık
    Bir gün karşıma çıkacağına inandığım insanı ''

    insallah senin beklemedigin bir anda o çıkagelır hayatına!

    SEvgıler

    YanıtlaSil
  6. ~~Hicaz Şarkı..
    Güzel sözleriniz ve şarkılar için teşekkür ederim efendim :))

    ~~ üryan
    Belkide inanmayışım yazdırmıştır bunları bana :) Gerisini yaka yaka yakacak bir şey kalmadı artık :)

    ~~sdackr
    Mazi gazi oldu , belki gelecek sağlam kalır :)

    ~~Aşk Güneşi
    Yandı bitti kül oldu hepsi

    ~~ beenmaya
    Boş verdim zaten herşeyi, her şey boş

    ~~SÖZÜN ÖZÜ
    Çıkarmı acaba , ben çıkmazlardayım ama :)

    YanıtlaSil
  7. Küllerin sakla küllerini savurunca içinden anka kuşu çıkıcak ve seni savuracak ve sana bir o kadar da sahip olacak kişi elbet çıkıcak...

    YanıtlaSil
  8. şu sıraki ümitsiz hallerimi özetlemekte..çok hoş

    YanıtlaSil
  9. ~~PufidooT
    bende çok bekledim çıkar diye ama çımıyo malesef

    ~~pinkZorro

    Hepimizin zaman zaman girdiği hal galiba bu :)

    YanıtlaSil