CENNET KAÇKINI (FİRARİ RUH)

angel love , love , melek , sevgi , sevda

Yazarım bu şiiri
Hiç kimse için , bir hiçliğin içinden
Bundan mıdır bilmiyorum
Hatırlamıyorum artık kimlere demiştim
Seni ölene kadar seveceğim diye
Hatırlamıyorum artık
Kaç kez öldüm 
Verdiğim sözü tutabileyim diye
İşte bu yüzden sevgili bayan hiç
Seni ölene kadar sevmeyeceğim
İllaki çıkacaksa her yol ölüme
Ben seni öldükten sonrada seveceğim
Kandıramayacak beni  değil dört huri
Dört yüzü gelse bir araya
Ben yine döneceğim cennetin kapılarından
Toplayacağım bütün firari ruhları
Geleceğim gerekirse seni cehennemde bile aramaya
O yüzden yapsalarda mezar bu fani vücuda
Rahat durmaz bu sonsuz ruh o mezarda
Silerim de mezar taşımdaki ölüm tarihini
İnadım inat deyip de
Kaçar gelirim yine senin yanına
Eğer ki Rabbim izin vermezse bunlara
Beklerim seni cennetin bir köşesinde
İkimiz için hazırlayacağım o kocaman yuvada




3 yorum:

  1. "toprağımdan dönsüm yüzüm
    ölünce sevemezsen seni" demişti, öldü bilmiyorum sözünü tutabiliyor mu? :) çok hoş bir yazı. benim aşk anlayışım bu.

    "ebedi nişanlı"

    YanıtlaSil
  2. İlk defa bloğunuza uğruyorum ve çok beğendiğimi söylemek isterim...
    Efendim, biz de bir emanetiniz vardı; dilerseniz sayfamıza uğrayıp bakabilirsiniz....Ben emaneti size bırakayım da...

    Selam ve dua ile..

    YanıtlaSil
  3. ~~Adsız
    Bu aşk anlayışı çok can yakar :)

    ~~name-i nur

    Çok teşekkür ederim , geliyorum efenim :)

    YanıtlaSil