BU ACAYİP ADAM BENİM



message in a bottle , sisedeki mesaj











Bu  acayip adam benim
Bu acayip hayat benim adam
Şişeler atarım denize içinde mesajlar olan
Beni bulun diye değil , beni bulmayın diye
Beni bulmalarını dileyip ,bulmamaları için uğraşırım
Çünkü yalnızlığı sevmem
Ama bu adaya gelenler
Ağaçlarımı keserler
Kendi ateşlerini yakabilmek için
Çiçeklerimi koparırlar
Güzel görüğnebilmek için
Sularımı kirletirler
Kendilerini temizleyebilmek için
Beyaz bayrakla gelip
Zafer çığlıklarıyla geri dönerler
Bense bir mezarlık yaptım onlar için
İçlerine öldürdüğüm ruhlarını gömdüm
Koydum isminide
Vazgeçilmez insanlar mezarlığı
Bazen savaş boyaları süründüm
Saldırdım beyaz bayraklılara
Sonra durdum baktım
Meğer saldırdığım kendimmişim
Kanatlar yaptım uçabilmek için
Attım kendimi bir yamaçtan aşağı
Rüzgarı hissettiğimde uçuyorum sandım
Ama aslında
Ben yere çakılan bir melektim
Her sabah uyandığımda
Uykumda ağladığımı düşünürdüm
Çünkü çiğ damlalarını gözyaşım sanardım
Herkes gibi benimde bir adam var işte
Başımı kaşıyarak bakarım bazen
Etrafımdaki adalardaki adamlara , kadınlara
Hepside yalnız olduğunu düşünürler
Ama biz yalnızların oluşturduğu bir kalabalığız
Bazen fark edilmek için
İçine mesaj koyduğumuz şişeleri
Denize atmak istemeyiz
Atarız birbirimizin kafasına
Anlaşılabilmek için                                      
Yakarız birbirimizin canını
Dedim ya
Bu  acayip adam benim
Bu acayip hayat benim adam







9 yorum:

  1. Şiiri çok beğendim, şiirin yazarı kim bilmiyorum ama duygu ve düşüncelerime tercüman olmuş sanki. Şiirini Şiir Dinleti'mde kullanabilir miyim acaba?

    YanıtlaSil
  2. şiir bambaşka bir mesaj veriyor aslında ama ben bu iki dizeye bayıldım:

    Şişeler atarım denize içinde mesajlar olan
    Beni bulun diye değil , beni bulmayın diye

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ~~Hicaz Şarkı...
    Çok teşekkür ederim . Herkesin bir adası var . Herkesde başka diyarlar var . Bu da benimki :)

    ~~Durupınar
    Şiir benim kendi şiirim , şiirimi kullanabilirsin tabiki :)

    ~~üryan
    Bu hayatta çok şey isteriz ama çoğu zaman o istediklerimize ulaşmamızı zorlaştıracak şeyler yaparız , şişelere bazen gönlümüzden geçenleri koymayız :)

    YanıtlaSil
  4. Kutluyorum seni Eser. Çünkü şiir yazmak ayrı bir yetenek. Yazdığın şiirlere ruhunu katmak da tabii.

    YanıtlaSil
  5. Samimi sözler, farklıydı; teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. karşı adadan elden teslim şişe getirmiştim... bırakıp gideyim dedim...:)

    YanıtlaSil
  7. ~~Durupınar
    Teşekkür ederim , anlattığın gibiysem ne mutlu bana :)

    ~~alizafersapci
    Ben teşekkür ederim :)

    ~~gizkuytu
    Teşekkür ederim , koleksiyonuma yeni bir şişe eklenmiş oldu :)

    YanıtlaSil
  8. Tevfik Fikret'in "Mai Deniz"i Ahmet Haşim'in "O Belde"si Peyami Safa'nın Simerenya'sı, sizin de "ada"nız var işte ne güzel...;))

    YanıtlaSil
  9. Herkesin bir yeri vardır aslında :)

    YanıtlaSil