CELLAD

cellat , hangman , executioner
CELLAD

Hangi cümlenin fiilisin sen
Hangi acının dermanısın
Korkularım var senden gelen
Hangi korkuların içindesin sen
Geceler üzerime yüklenirken
Zifiri karanlıklar beni beklerken
Hangi gecenin sabahısın sen
Kimsin sen , nesin
Daha sen kendini tanımazken
Benden seni tanımamı beklerken
Hangi suçlunun tanığısın sen
Sorular bitmez , cevaplar bitmedi
Sahi söylesene bana
Hangi sorunun cevabıydın sen



Ben kurşunlar önünde yıkılamazken
Ruhum ve kalbim delik deşikken
Hangi katilin mermisiydin sen
Dört yanımı yalanlar sararken
Sevgiye böyle inanmışken
Hangi yalancının mumuydun sen
Gözlerimden bir damla yaş bile düşmezken
Ben içimdeki gözyaşlarıyla boğulurken
Beni boğan hangi damlaydın sen
Belki haklıydılar
Belkide bana hakkımı vermek istiyorlar
Sen elindeki kalemi kırarken
Beni idama yollarken
Hangi kararın celladıydın sen




Ben tam ayağa kalkmışken
Her şeye gücümün yeteceğini düşünürken
Beni kör kuyuya iten hangi eldin sen
Kimse kimseyi sevmek zorunda değilken
Suçlayabileceğim bir tek kendim varken
Beni bekleyen hangi gardiyandın sen
Bütün kızgınlığım , nefretim kendimeyken
Ben bu kadar aptal olabilirken
Yapabileceğinin en doğrusunu yaptın sen
Beni beraberinde götürürken
Tanımadığım bir beni bana bırakırken
Sahi şimdi kiminle başbaşa kaldım ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder