KARMAKARIŞIK

gökyüzü , yildiz, stars , sky KARMAKARIŞIK 
İster Kemal deyin , ister Hasan 
Hiç bir isim uymadı bana 
Hiç bir sıfat tanımlayamadı beni 
Giyindim elbiseleri teker teker 
Bir aşkı denedim , bir sevgiyi 
Bir kendimi denedim , bir başkalarını 
Hiç biri bana uymadı 
Hepside bir beden dardı 
Ve kaldım çırılçıplak 
Bende çırılçıplak rüyalar peşinde koşarken 
Aslında hep kabuslarımdan kaçardım 
Hayatlarınızdaki bir virgüldüm ben 
Bütün hayatım kaldı hep noktalarda 
Giriş oldum , gelişme oldum 
Kimse benden sonuç istemedi 
Sonuçlanamayan bir davaydım 
Faiili meçhul oldum hep 
Ne katilim bulundu 
Nede katil olduğum ispatlandı 
Zabıtlarda adım kaldı bir tek 
Doğrular söylediniz bana 
Yalan olduğunu bile bile inandım 
Ve sizin için hep yalan kaldım 
Yalan levhalar vardı yollarda 
Hiç biri gitmek istediğim yere götürmedi 
Aslında gitmek istediğim yer çok basitti 
Ama kimse beni götürmek istemedi 
Ve artık çok az takatim vardı 
Bana yardım edebilecek kimse varmı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder