NE KADAR ÇOK SEVEN VAR SENİ

gölge , el , shadow , hand
Bir ben yok seni seven burda . O kadar kalabalığızki bir görsen . Seni özleyen ben , seni arzulayan ben , seni bekleyen ben , seni hayal eden ben , seninle planları olan ben , seni düşünen ben , daha niceleri ve sadece ben burda öylece durmuş ne olcağını merak ediyoruz .
Diğer benler , bazen öyle bir kavgaya tutuşuyorki senin için , en çok hangimiz daha çok seviyor seni diye , ne yapacağımı şaşırıyorum o zamanlar . Hepsi aynı şeyi iddia ediyor , onu en çok ben seviyorum diye . Bu kavgaların birinde dayanamadım artık , susun diye bağırdım , ayrılın birbirinizden . Hepiniz aynı kişiyseniz bu kavga niye . Hepimiz aynı değiliz dedi içlerinden biri , bir başkasıda onu doğruladı bu mümkün değil diye . Sert sert baktım hepsine , hepiniz birbirinizden farklısınız ama hepiniz aynı kişisiniz , hepiniz benim bi parçamsınız ve ben olmadan hiç biriniz olamazsınız . Kimse sesini çıkarmadı , öylece baktılar yüzüme , O anda içlerinden biri dikkatimi çekti . Kavgalara hiç karışmayan , başı önünde ,öylece sessizce bi köşede duran bi tanesi . Sana benziyen bendi o . Gülümsedim , neden hiç konuşmuyorsun dedim . Sesini çıkarmadı . Başını kaldırıp yüzüme bile bakmadı . Sinirlendim , cevap versene diye bağırdım , ona benziyen bensin sen , ondaki bilinmezleri senin sayende çözebilirim , başını kaldırıp yüzüme baktı . Gözlerini görünce içimi bi korku kapladı . Nedenini bilmiyorum ama bu korkuya engel olamıyordum . Kendimdenmi korkuyodum yoksa sendenmi . Bende başımı eğip oturdum .
Ne kadar çok seni seven varmış , ne kadar çok seviyormuşum seni .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder