İSMİNİ KOYMADIĞIM

hand , darling , eller

















Ay çıplak , yıldızlar çıplak
Bu sessizlik , bu şehir çırılçıplak
Sadece sen giyiniksin
Aşk giymişsin üzerine
Özlem giymişsin , huzur , mutluluk , pırıltı giymişsin
Bir tek yalanları çıkarmışsın üzerinden
Bir eline almışsın yeri , diğerine gökyüzünü
Yer  seni anlatır bana
Gök yıldızlarını senin gözlerine bırakır
Sense gözlerindeki yıldızları saçarken bana doğru
Bir ıslık yer eder dudaklarında
Sen beni çalarsın  
Ben seni söylerim
“Biz” koyarız adını bu şarkının
Sonra sen masallardaki peri kızı olursun
Bense senin kahramanın olabilirmiyim diye düşünürüm
Çiçek kokan saçlarını okşayıp
Mis kokunla sarhoş olurum
O sarhoş halimle
Bir şiir yazarım seni anlatamayan
Bende bırakır yazmayı
Kalbimde sakladığım o bembeyaz köşede
Seni yaşarım bir şiir gibi
Ellerinden tutup kayalıklara çıkarırım seni
Beraberce denize atarız kayalıklardan
Cebimizde sakladığımız dünümüzü
Bugün oluruz seninle
Yarına doğru yürürüz el ele

5 yorum:

  1. İsmi belli:)))
    Alt tarafı üç küçük harf.. Üç küçük çelimsiz harf.. Ve bir tek hece.. Bir hece ki Dil'de; Bir çırpıda başlayıp bitecek kadar kısa.. Bir hece ki Dîl'de ; Soluksuz bırakacak kadar uzun..:))))

    YanıtlaSil
  2. ~~Hayal MeyaL
    Teşekkür ederim :)

    ~~Bubenmishim
    AŞK !!! :)

    YanıtlaSil
  3. ben var çok beğenmek :))

    YanıtlaSil
  4. Keşke şiirdeki gibi olsa keşke keşke..

    YanıtlaSil