AĞLAMA SEN


                 Sen ağladın ya benim canım acıdı , senin canın acıyor diye . Canım çok  acıdı ama sesimi çıkaramadım , üzülme diyemedim sana . Sonra çıkmayan sesim acıttı canımı . Sen ağladın ama ben bakakaldım öylece , güzel gözlerinden akan yaşları silemedim . Sarılmak istedim ama sarılamadım , seninde bana sarılmak istediğini bildiğim halde . Ağlama diyemedim senin gözyaşların benim içime doğru  akarken .Ağırıma gitti elim kolum bağlı durmak senin gözyaşlarında boğulmak . Sen ağladıkça ben senin yaşadığın hüznü seninle beraber yaşamak istedim , her şeyi paylaşacağız ya hani , bunuda paylaşmak istedim . Sonra anladım ki ben senin acılarını paylaşmak istemiyormuşum , istediğim tamamını bana vermenmiş . Sen ver bütün acılarını bana , bende ne kadar mutluluk varsa al senin olsun , bölüşmeye gerek yok . Sen yeter ki ağlama

2 yorum:

  1. bunu istemek ama mümkün olmadığını bilmek ..

    çaresizliğin en büyüğü bu işte.

    YanıtlaSil
  2. Karlı bi alışveriş olmasa da tüm sevdiklerimiz için istemiyormuyuz bunu daima :) Sevgiler komşu ...

    YanıtlaSil