SEN BENİ ÇALARSIN BEN SENİ SÖYLERİM











DUDAĞINDA BİR ISLIK
SEN BENİ ÇALARSIN
BEN SENİ SÖYLERİM 
VE İŞTE SON ŞARKIMIZ
ADI "BİZ"

 Hangi postun altına yazmıştı hatırlamıyorum ama benim için her şeyin kötü gittiği , ilişkimi bitirdiğim dönemde taze kahve inşallah buraya yeni bir başlangıcı yada mutluluğu yazarsın gibi bir şey demişti . Nedense o aklımda kalmış ve işte yeni bir başlangıcın ilk anları . Bakalım iki delinin ilişkisinden zaman neler çıkaracak .Huzurlu ve mutlu bir gelecek bizim olsun :)





.

5 yorum:

  1. hep mutlu olursun inşallh,hayırlı olsn:)

    YanıtlaSil
  2. Evet evet işte tam böyle bi anı kasdetmiştim :))O günlerin geride kalacağını sana söylemiştim,bak bi şekilde geçti zaman ve yeni bi kalp düştü bile aklına demek.Şimdi ihtiyacım olan aynı güzel dilekleri ben de istiyorum şu sıralar,mümkünse :) Sevgiler sana komşum !

    YanıtlaSil
  3. Tabiki komşum , benim yaşadığım mutluluğu sende yaşarsın inşallah , allah sanada en güzelini versin :)

    YanıtlaSil
  4. Aminn aminn diyeyim komşum :))

    YanıtlaSil