PEAH !!!



                     Bak blog , yazıyorum buraya eğer bir daha birilerini mutlu etmek için uğraşır, onlara ne kadar değerli olduklarını göstermeye çalışırsam  , muhabbet olsun , neşelenelim diye şebeklik yaparsam , kendimi salak yerine koydurtursam iki olsun . Sana ne milletim mutluluğundan manyak herif . Sanan ne ya  . Sanamı kaldı bunlar , ne biçim bir adamsın sen ya .  Bırak ne halleri varsa görsünler . Sen önce birinci derece sevdiklerin için uğraşsana . Yok arkadaş yok .  Ben yine eski halime dönüyorum . Sessiz , sakin , varlığımla yokluğumun belli olmadığı zamanlardaki halime dönüyorum .
Habire kendime küfür edip duruyorum . Aptalsın olum sen aptaaaaaallll

5 yorum:

  1. sakinn sakinnn

    aptal falan değilsin sadece fazla değer veriyorsun.

    YanıtlaSil
  2. Aptal değil İNSANsın aslında..3ama garip olan şu ki, ne kadar insansan o kadar APTAL hissettiriyolar sana kendini..

    Bu gibi durumlar için güzide bir gözüm vardır kendime söylediğim : salla gitsin ...

    YanıtlaSil
  3. gereksiz değer verme ama varlığını da belli etmeme kararı nedir ki...olmaz öyle ,ışığın söner

    YanıtlaSil
  4. ~~Cat
    Elimde olmayan bir şey bu , ne kadar uğraşsam uğraşayım öenüne geçemediğim bir durum
    ~~ phoebe*
    Bu blog topluluğunu bir araya getiren , bizi yazmaya iten ortak konulardan biride bu değilmi , bu topluluğu oluşturan benzer sorunlar değilmi :)

    ~~ üryan
    Dışarıdan bakınca sallıyorum ama içerde durumlar bambaşka malesef

    ~~CaDı KaZaNı
    Işık söndü söneceği kadar zaten , biraz daha sönsün ne farkeder

    YanıtlaSil