BİR DELİ AŞK

istabul , turkey , love














 BİR DELİ AŞK

Bir kasım sabahı başladı seninle aşkımız
Beni senin karşına çıkarmışlardı çırılçıplak
Ben ağlıyordum
Sense gülümsüyordun bana
Ve işte bu yüzden
Yıldızlardan daha çok sevdim
Senin gecemi aydınlatan ışıklarını
Ben seni sevmeye hiç doyamadım
Bana aşkı yaşatan güzelliğini sevdim
Çirkinliğini sevdim , kötülüğünü sevdim
Zarifliğini sevdim , kabalığını sevdim
Kalabalığını sevdim  , yalnızlığını da
Ama sen
Beni hep başkalarıyla gördün
Kadıköy'de el ele dolaştıklarımla yakaladın beni
Üsküdar’da kırdığım cevizlerle bastın
Ama sakın senin sevdalarını bilmediğimi sanma
O sevgililerinin sana yazdığı  şiirleri
Ben nasılda kıskançlıkla okumuştum
Ama üzülmüyorum ki ben
Bir gün beyaz takımlarımı giyip
Sana doğru yürümeye başlayacağım
Her tarafta yankılanan
Bir ses duyacaksın o geliyor diye
Sonra beni iyi bilecek herkes
Ve
Senin koynuna bırakacaklar İstanbul’um

3 yorum:

  1. Bazen birşeye fazlasıyla inandığımızda o da gerçeğe dönüşüyor. Etkileyiciydi...

    YanıtlaSil
  2. ~~alizafersapci
    Bendende size selamlar

    ~~Elif Gizem
    İnsan neyi , nasıl görmek isterse öyle görür , onu gerçek yapar :)

    YanıtlaSil