BÜTÜN KIZLAR TOPLANSIN

anime , girl , anime girl




                                             BÜTÜN KIZLAR TOPLANSIN

Bu erkekleri aklama yazısı değildir , hepimizde biliyoruz ki erkekler sütten çıkmış ak kaşık değiller . Bu bayanları karalama yazısıda değildir , hala dışarıda bir yerlerde bahsettiğim özelliklerin dışında bir çok bayan var . O yüzden bu yazıyı bir günümüz erkeğinin ilişkiler konusunda içini dökmesi olarak görün . Sürç-ü lisan edersem şimdiden affola
 Ne zamanki ilişkiler dengesi erkek egemenliğinden eşitlik ilkesine geçiş yaptı , işte o zaman bütün dengeler bozulmaya başladı . Her zaman eşitlikten yana olmuşumdur ama sanırım bayanlar eşitlik kavramını yanlış algılamışlar . Erkeklerin yaptığı her şeyi bizde yaparız , hatta daha iyisini yapabiliriz mantığıyla hareket etmeye başlamaları iyi bir şey olsa da keşke iyi özelliklerimizin üzerinde dursalardı . Şarkıda da dendiği gibi bütün kızlar toplanmış ama o toplantıdan erkeklerden daha beter olalım kararı çıkmış galiba . E yine şarkıda dendiği gibi yavaş yavaş kendilerine tek taş alacak birini bulamayacakları için onu da kendileri almaya başlayacaklar .
Bilmiyorum günümüzdeki bayanlar mı basitleşti yoksa bana anlatılan hikayeler mi yalandı . Uğruna ölüm bile göze alınabilecek bayanlar yerine daha iyisini bulabilir miyim diye gözleri fıldır fıldır etrafta dolaşan bayanlar var artık . Ben hep perde arkasından sessizce , belli etmeden erkeği yönlendiren , ona şekil veren zeki bayanları beğendim , erkeğin arkasından türlü dalavereler çeviren sinsi bayanı değil . Ben birbirine eş olanları takdir ettim , birbirine rakip olanları değil . O yüzden bence o kızlar tekrar toplansın da bizden daha beter olmak yerine nasıl daha iyi olabileceklerini tartışsınlar . Eski hikayelere masallara özlemle bakmak yerine kendi masallarımızı yazalım . Baksanıza hikayelerimiz bile değişti artık . Eskiden Leyla ile Mecnun’u anlatırlardı , şimdiyse Bihter’le Behlül’ü yaşar olduk.
Bana niye artık yalnızsın dediklerinde sessiz kalıyorum. Uğruna ölünebilecek birini aramıyorum artık çünkü ölmeyi göze alan biri eninde sonunda ölüyor . Eğer ki uğruna yaşanacak birini bulursam o zaman yalnızlığı terk ederim . O yüzden niye yalnızsın dediklerinde sessiz kalıyorum . “Ben her devrin adamı değilim , hele bu devrin adamı hiç değil” demek gelmiyor içimden.

SAYGILAR

10 yorum:

  1. Demek ki sen de farkındasın bu acı dolu gidişin. Söylenecek çok şey var ya da hiçbir şey. Hangisi daha iyi bilmiyorum. Bildiğim hiçbir şeyin farketmeyeceği ve bu yüzden ben yine yalnızlığı yeğleyeceğim.

    YanıtlaSil
  2. SANA HAK VERİRSEM KADINLAR BENİ TAŞA TUTAR MI ACABA esercim:):)
    neredeyse bir yıl önce bende buna benzer bir şeyler yazmıştım epey mail almıştım hanımlardan:)
    gerçi yürek işinin cinsiyetle değil insanlıkla ilgili olduğunu düşünenlerdenim çoğu durumda...
    yüreğini seninle paylaşacak,yalnızlığına son verecek birinin karşına çıkması dileğimle

    YanıtlaSil
  3. ~~İlhan
    Aynen dediğin gibi yalnızlık daha iyi bir tercih gibi şu anda

    ~~ Kırmızı
    Kadınlarda farkında aslında her şeyin , o yüzden sorun olmaz :)

    YanıtlaSil
  4. aslında uğrunda o kadar uğraşılacak emek sarfedilecek adam olmadığından çaba sarfetmiyoruz.Biz çaba sarfetmediğimizden de adam uğrunda uğraşılacak bir adam olmuyor.Kısır döngü

    YanıtlaSil
  5. ~~~Cadı Kazanı

    Dediğin gibi kısır bir döngü . Her iki tarafta birbirinden şikayeçi ama bunu düzeltebilecek bir şeyde yok malesef

    YanıtlaSil
  6. Eski kafalı çok doğru bi yazı. Ama ne zaman bozulduğumuzu biraz daha derin düşünebiliriz.

    YanıtlaSil
  7. İnşallah henüz bozulmamış olanlar sağlam kalır

    YanıtlaSil
  8. bir kadın olarak ben de katılıyorum ama sadece kadın olarak değerlendirmek de doğru gibi gelmiyor bana.
    aynı şekilde biz kadınlar da erkeklere neler oluyor? diyoruz sıklıkla. adam gibi adam yok lafı ne kadar büyük bir klişe oldu değil mi hayatlarımızda?
    neden?
    çünkü insanlık olarak bizler yanlış yola sapmış bulunuyoruz. hayatlarımızda o kadar çok şey değerini kaybetti ki ilişkinin bir anlamı kalsın!
    önce insan olabilmeyi, sevgiyi bilmemiz gerekiyor ki sonra ilişki yaşayabilelim.
    ben de son zamanlarda sana ölüyorum, aşığım, evlenelim diye yanan adamların evli olduğunu öğrenen o kadar çok kadın hikayesi duyar oldum ki anlayamıyorum artık...

    YanıtlaSil
  9. ~~NzN

    Olay kısır döngüye dönüşmüş durumda , her erkek hemde kadınlar için . Bu döngünün içinde olmayanları da bulmak çok zor

    YanıtlaSil