ERKEKLERDE AĞLAR

cry man , dean , supernatural
 

Erkeklerde ağlar
Gözlerinden süzülüp akmasa da gözyaşları

Erkeklerde ağlar

İçlerine akıtırken gözyaşlarını

Siz duyamazsınız ama

Bağıra bağıra , hıçkıra hıçkıra

Kalplerine dökerler gözyaşlarını usul usul

Zaten kömür misali yanan kalpleri

Benzin misali o gözyaşlarıyla

Dahada ısınır , cehennem olur

Ve duman kokusu kaplar benliklerini

Kendi dumanlarıyla boğulurlar

Erkeklerde ağlar

Gözyaşlarının tuzunu hissedemeseler de dillerinde

Erkeklerde ağlar

Ruhları sırılsıklam olur o damlalarla

Üşürler yanan kalplerine rağmen

Tadını hissedemedikleri o gözyaşı tuzunun

Acısını hissederler kalplerindeki yaralarda

Canları acır sızım sızım

İlacı olmayan , çaresi olmayan o damlalar

Kezzap olurda sızar düşüncelerine



                                                   ,

9 yorum:

  1. Ya hiç bir şekilde erkekler ağlamasın. Ben inanılmaz etkileniyorum. Delirecek gibi oluyorum. Bana çok çaresiz geliyorlar o halleri ile. Ağlamayın yaa. He biz ağlarık sizin yerinize :)

    YanıtlaSil
  2. Erkek duygusuz mu ki?
    Ki o göz yaşı bazen hicran, bazen ölüm kokar süresi boyu..
    Müthiş bir yazı elin kolun dert görmesin sevgili kardeşim.
    Dertlendirdin..
    Sevgi ve saygıyla

    YanıtlaSil
  3. Komşummm ! Herşey yolunda mı ? Bu ağlayan erkeğin sen olmadığını söle.Acele cevap :)

    YanıtlaSil
  4. ~~alizafersapci

    Ben teşekkür ederim

    ~~neslinnce

    Ne erkek ağlasın , nede kadın bence :)

    ~~haykırış

    Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim

    ~~Taze kahve
    Ağlamak iyidir bazen komşum :)

    YanıtlaSil
  5. Herkes yeri ve zamanı geldiğinde ağlamalı.. Kadın erkek ayırmıyorum.. Çok mu vicdansız oldu ne :))

    YanıtlaSil
  6. Ben de 'Forrest Gump' gibi aşkı için koşan bir adam, ayrı düştüğünde ağlayan bir erkek istyorum.:)
    Şiir çok hoşş..

    YanıtlaSil