ÇIKARIN














Kapalı kaldım bir cam fanusun içinde
Çıkışım yok , yol yok , bir açık pencere yok
Bağırıyorum ama kimse duymuyor beni
Debeleniyorum burada
Yumrukluyorum beni kapatan bu camı
Kan revan içinde kaldım ama görmüyor kimse beni
Sanki görünmez olmuşum
Sesimi duyan varmı  heeeeyy
Çıldırmanın sınırında kaldım burada
Tek bir bahane yeticek o sınrı geçmeye
Hayır isyan etmeyeceğim  diyorum ama
Dilimden süzülüveriyor
Allahım neden ?
Neden bu cam fanusun içindeyim
Neden bu gecenin içinde uykusuzum
Neyi yanlış yapıyorum , neyi
Neden bir cevap bulamıyorum
Tek yapabildiğim kendimden nefret etmek
Ölesiye nefret doluyum
Ölesiye bir kin var içimde kendime
Ve öylesine bir yakarış değil bu
Allahım senden tek bir şey istedim hep
İstediğim ne paraydı ,  nede başka bir şey
İstediğim bana verilcek bir şey bile değildi
Senin olanı al diyorum
Ben hala senin olan canlayım
Çıkarın beni bu cam fanusun içinden çıldırıyorum
Çıkarın beni yalvarıyorum
Gözyaşlarım bile dışarıda kaldı
Kahretsin bari onlara verin
Kahretsin çıkarın beni 



                                        ,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder