GİZLİ ŞİİRLER - TEMMUZ

jump , adam ,yalnizlik , shadow TEMMUZ  
Allahım cehennemde yakarmı  
Bu Temmuz akşamı kadar  
Yanıyorum cayır cayır  
Yanıyorumda tütmüyor dumanım  
Kimse gelip söndürmüyor  
Durmuş bu beş para etmez dünyam
Bir el tutupda döndürmüyor
Dönüyor aklımda  
Bu acıyı dindirmenin yolları  
Allahım ya bu gece al bu canımı  
Yada bana sabahı görecek gücü ver  


Yaşıyorum ömrümün en uzun gecesini  
Gece değil bu cehennem azabı  
Nefes alamıyorum  
Kendi hıçkırıklarımda boğuluyorum  
Düşmüşüm çamurlar içine  
Kırılmış tüm kemiklerim kalkamıyorum  
Ne içki ne, ne sigara dindirmez acımı  
Ne nasihat , ne gözyaşı değil ilacı  
Bana kendi ellerimle kazdırma mezarımı
Allahım ya bu gece al bu canımı  
Yada bana sabahı görecek gücü ver  

Allahım ben yazmadım bu kaderi  
Sen çıkardın karşıma  
Senin yüzündendi bu sevgi  
Bu dağıttığın senin kulundu  
Bana parçalattırma bu eser'ini  
Mademki sen alırsın her şeyi  
Sen vermelisin yitirdiklerimi  
Sonum musalla taşı olsun  
Duyduğum en son ses , ezan sesi  
Allahım ya bu gece al bu canımı  
Yada bana sabahı görecek gücü ver  


Bir hastalık sarmış bir yanımı  
Ayrılık mesken tutmuş öbür yanımı  
Önümde sevdiklerim  
Ardımda ne kalır bilmiyorum  
Görmek istemiyorum yarınımı  
Hatırlamamalıyım bu Temmuz akşamını
Olmayacak eskisi gibi herşey  
Bu yarattığın eser olmamalı  
Hayayllere mahkum bırakamam yarınımı  
Allahım ya bu gece al bu canımı  
Yada bana sabahı görecek gücü ver  


Dünyaya benim üzerimemi yüklendi  
Tonlar var sanki mecalim kalmadı T
aşıyamaz oldum sırtımdaki bu yükleri  
Bıraksam kimse almaz bunları  
Mecburmuyum taşımaya ben bunları
Bırak diyo karanlıktan bir ses
Kanıyorum yavaş yavaş o şeytana  
Allahım ya bu gece al bu canımı 
  Yada bana sabahı görecek gücü ver

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder