ÜZGÜNÜM

bebek , çocuk , hüzün
Git içimdeki iyi çocuk . Sen bu dünyaya yakışmıyorsun . Bu dünya o kadar kötü , o kadar kirli ki , senin temizliğin insanların hoşuna gitmiyor . Yürekleri ruhları o kadar kirlemiş ki , kendilerini o kadar karanlığa alıştırmışlar ki senin ışığın onları korkutuyor

Git benim iyi yanım . Beni kötü yanımla baş başa bırak . Bırak ki yapacağım her kötü şeyde sen çıkıp ta karşıma vicdanımı sızlatma. Sızlatma ki bende hak etmediğimi değil , hak ettiğimi alabileyim

Git gülen çocuk , beni gözyaşlarımla baş başa bırak . Sen gülmeyi seversin , sen olmazsan gözyaşlarım bana acı yerine güç verecek . Bu dünya güçlülerin dünyası , sense benim zayıf yanımsın

Git içimdeki melek , beni şeytanlarımla baş başa bırak . Gerekirse ben onlarla da yaşarım , onlarla da yarışım ve onları da geçebilirim . Merak etme sen ateşe de alışırım ben .

Hadi git benim suskunluğum , her düşüpte kalktığımda yaralarımı saran küçük , git de beni yaralarımla baş başa bırak . Nasılsa artık acı vermiyorlar bana

Üzgünüm çocuk , beraberliğimiz buraya kadarmış . Seni her öldüğünde diriltmekten , seni üzmemek için uğraşmaktan , insanları sana alıştırmaya çalışmaktan sıkıldım ve yoruldum artık .

Gitmen lazım çocuk , çünkü seni her öldüğünde dirilten ben , seni kendi ellerimle öldürmek zorunda kalmayayım . Mademki iyilere yer yok bu dünyada , mademki sevgi her şey demek değil , mademki sevda masallarda , mademki her şey yalan , içimdeki bütün iyilikleri , sevdaları , güzel olan her şeyi alda git .

Bana verilen sözlerin hiç biri tutulmadı , bende sana verdiğim sözü tutmayacağım . Unut seni hiçbir zaman öldürmeyeceğim , seni hep korumaya çalışacağım dememi . Ben kendimi koruyamadım ki , önce beni öldürdüler ki , git çocuk bu ölü adamın halini görüp de daha fazla üzülme .

Biliyorum gitmeyeceksin , o yüzden önümde diz çöküp yalvarman , o yüzden ağlaman ama üzgünüm . Ben öldüm seninde ölmen , lazım . Mademki gitmiyorsun benimle aynı kaderi paylaşacaksın . Elimdeki hançeri kaldırıyorum şimdi , o yüzden bakma yüzüme , seni öldürenin ben olduğumu görme . Ve hançeri kalbine saplıyorum

Elveda küçük çocuk , güzel günlerimiz olmuştu

TEMMUZ 2007

2 yorum:

  1. Sewgili şeytanımsı melek bu kadar güzel yazmak zorundamısnı ? ve bu kadar beni anlatmak zorundamısın ?? her kelimende ben varım adeta..çok güzel bi yazı tarzın var çok çok güsel yazıyosun..ben bunu yine izninle kendi facebook profilimde paylasacam kaynak belirterek..çok çok tşkler beni benle yüzleştirdiğin için...

    YanıtlaSil
  2. :)) ben kendimi anlattım , sen kendini bulabildiysen ne güzel :) yazımı paylaşmanda sakınca yok , paylaşabilirsin tabi :)

    YanıtlaSil